zaterdag 29 juli 2023

2 x 3 Ballonnen.

Bij 2 Sisters vragen ze om 2 of meer ballonnen op je kaart. Dat levert natuurlijk feestelijke kaartjes op, leuk! Ik had nog restjes aquarelpapiertjes liggen en stanste daar 2 x 3 ballonnen uit en plakte ze op bijpassend achtergrondpapier. Touwtjes eraan, een tekstje van CraftEmotions op een bannertje erbij en klaar!
Dit 2e kaartje ging al op de bus voor de verjaardag van Hans, het andere kaartje staat in de standaard. Eigenlijk zijn het heel simpele kaartjes, maar ik vind ze wel geslaagd.

Gisteren weer een leuke vakantiedag gehad. 's Morgens wat gefröbeld, terwijl Rolf een flinke fietstocht maakte. 's Middags kwam Mels en hebben we samen een mooie naamsticker gemaakt met de Silhouette voor op zijn Air up fles. Omdat hij niet kon beslissen welk lettertype hij het mooist vond, maakten we er 2 en nam hij de extra sticker mee naar huis. 's Avonds zijn Rolf en ik lekker uit eten geweest bij De Magistraat. Ik koos een veggie-burger, Rolf ging voor de steak. Voor mij was het hoofdgerecht voldoende, Rolf ging nog voor een toetje. Bij thuiskomst ging ik nog een rondje lopen, want met al dat zitten kom je niet aan 10.000 stappen.... 

 

Challenge;

2 Sisters on the blog - Twee of meer ballonnen op je kaart.

5 opmerkingen:

  1. Leuk! De tweede vind ik heel tof ben kleur. Dat zag er weer een goede vakantiedag uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    Kom kijken naar mijn groep: Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik allerhande artikelen en ook mijn handgemaakte kaarten.
    Ook kan je er volgen welke workshops er gepland staan.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten en een mooie manier om van je restjes af te komen.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaarten zijn het! Soms hoef je alleen het idee maar te hebben en de rest komt vanzelf.
    Jullie vakantie klinkt zo gezellig. Heb je geen foto van de naamsticker??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vaak zijn de simpele kaartjes zo leuk!
    Heel vrolijk zijn ze!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien