zaterdag 8 juli 2023

Stoere beer.


Van Daan kregen Nelly en ik op onze laatste fröbeldate een leuk blok papier 'Be Yourself' van Craft Sensations. Er zitten gave dessins in en toffe plaatjes, waaronder deze stoere beer. Ik had nog wat jongens- en mannenkaartjes nodig, dus dat kwam goed uit. Samen met het ribbelkarton is het een ferm CAS-kaartje geworden. 

Na deze drukke week ook weer een druk weekend. Vanochtend, na de wandeling met de honden, een paar uurtjes in de tuin gewerkt. Het groeit allemaal zo hard... Vanmiddag cadeautjes samenstellen voor zwager Marcel (die vanavond een feestje geeft) en neef Yuri (die morgen jarig is) en misschien nog wat binnen aan de knutsel, aangezien het heel warm gaat worden en ik, als echte 'redhead' niet zo'n vriendjes ben met de zon.....

 

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT 613



2 opmerkingen:

  1. Heel leuk en stoer kaartje is het! En ja, twee dagen heel warm. En nou, als blondje kan ik er ook niet goed tegen, hoewel ik best een beetje bruin kan worden...in huis is het gewoon 10 graden kouder! Heerlijk gewoon! EN je hebt een feestweekend zo te lezen. Geniet ervan. Wij hebben het vandaag en morgen heerlijk rustig! Lekker aan de freubel binnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colien, what a super cute masculine card! Love your choice of corrugated cardstock for the background!! I'm sure both Marcel AND Yuri would love to receive this card for their birthdays! Thank you for sharing your talents once again with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien