zaterdag 15 juli 2023

3 x Afscheid van collega's.

 
Gisteren was de laatste officiële schooldag en sloten we met collega's af met een gezamenlijke lunch. We namen daarna afscheid van een aantal collega's (onder andere van Nel) die een andere baan hebben en daar horen natuurlijk kaartjes bij. 

Ik pakte er de gezellige en toepasselijke "Eline's ladybug"-malletjes van Marianne Design bij en stanste ze alle 3 uit. Ze mochten elk op een afzonderlijk kaartje, waarvoor ik leuke sketches had opgezocht.
De papiertjes komen uit 2 verschillende blokken van Craft Sensations, de tekstjes zijn van Nobody-Else. Bij alle drie deed ik er een kleinigheidje bij: een potje Nutella en een mesje. In de kaart schreef ik de tekst: "Je smeert 'em..."  

In principe is mijn zomervakantie begonnen, maar omdat ik gisteren na de lunch en alle speeches eerst het bloemwerk heb opgeruimd met mijn bloemcollega's én ik om 14.30 uur echt weg moest ivm een afspraak bij de kapper, staan er nog wat dingen op mijn to-do lijstje. Daarom ga ik maandag nog even naar school = werk. Maar nu eerst weekend! Vanmiddag ga ik richting Breda, er staat een fröbeldate met Els gepland.

Challenges;

Cas on Friday - #261 Designpaper

Paperminutes - #803

Freshly Made Sketches - FMS594

Paper Craft Crew Challenges - PPC526


9 opmerkingen:

  1. Leuk Colien! Leuk bedacht met ' je smeert em'. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk bedacht Colien....het zijn drie super kaartjes geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een mooie kaarten. echt prachtig gedaan. Jammer he, om afscheid te moeten nemen van collega's. Heel jammer. Maar wel fijn om iemand blij te maken met een mooie kaart. Hele fijne vakantie, en succes nog even met je laatste to-do lijst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes voor je collega's, geniet van je fröbel date met Els en van de vakantie.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gave kaartjes Colien. EN wat veel collega's die weggaan. Allemaal met pensioen?
    Geniet van je weekend. Bij ons was het heel normaal dat je nog een dag terugkwam om op te ruimen...je probeerde altijd klaar te zijn, maar dat lukt niet altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaartjes. Ik hou erg van CAS maar zelf heb ik er moeite mee om ze te maken.
    Fijne zondag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, was ein süßer Käfer!
    Du hast den Sketch von Paperminutes super umgesetzt.
    Danke, dass du uns deine Karte bei Paperminutes gezeigt hast!

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are all adorable cards! I love the sweet ladybugs. Enjoy your vacation! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are all fantastic! Love the little ladybugs. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien