woensdag 26 juli 2023

Kleurenkaartenteam: Wit met mintgroen.

Juli zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Femminde mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het wit van vorige maand. Zij ging voor mintgroen erbij. 

Ik koos voor een lay-out mal die ik al heel lang heb, maar nog nooit had gebruikt. Ik zocht 2 mintgroene designpapiertjes en een wit vel cardstock op en stanste de mal 3 x uit.  

Ja, en toen was het puzzelen met de stukjes. Uiteindelijk heb ik nog wat extra witte vakjes gestanst, anders werd het teveel mintgroen. 
De WISH-mal is van MFT, ook een ouwetje en veel te weinig aan bod gekomen tot nu toe. Ik combineerde em met tekststempeltjes van Craft Sensations. Sommige tekstjes heb ik doormidden geknipt, omdat er anders dubbel wish stond... 
Door de mal zowel staand als liggend te gebruikten, krijg je een ander effect. Ook door 'de pijltjes' de andere kant op te laten wijzen. Het was een leuk klusje om deze 3 kaartjes te maken!



Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in deze combinatie, dus ik ga proberen om vandaag een blogrondje doen. Alle linkjes naar de deelnemers vind je overigens op het blog van Martina.


mijn motor in de prachtige Biesbosch



Rolf met zijn motor

Gisteren zijn Rolf en ik wezen motorrijden en hebben we een rondje Biesbosch gedaan. Niet heel ver van huis en ook geen dagvullend programma, maar toch zo'n 65 km gereden. 
Vandaag zien we wel weer wat we gaan doen, ligt ook aan het weer...

21 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie serie kaarten maakte je voor het KKT van deze maand!
    Met zo'n mal gaat het natuurlijk wel lekker vooruit en wordt de voorraad mooi aangevuld.
    En waaw, wat een stoere motors hebben jullie! Fijn dat je genoten hebt...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een MOOIE serie kaartjes gemaakt Colien in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en je hebt HEERLIJK kunnen puzzelen.....wat wil je nog meer?
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is net een legpuzzel!!
    Een klusje waar je zennn van wordt.
    Ik vind dit idee (en dus je kaartjes) erg leuk.
    Ik plak mijn stempeltjes altijd af met tape voordat ik het beïnkt. Daarna de tape verwijderen en dan stempelen. Dan hoef je ze niet te verknippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit een mooie kaarten, prachtig om hier de lay-out stansen voor te gebruiken. Het effect is geweldig. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig leuk! Hier hou ik wel van. Ook leuk hoe je de teksten gebruikte. Ik wist niet dat je op een motor rijdt, maar het past inderdaad wel. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, Colien! Heel gaaf, die stans! En dan die blikvangende tekst. Erg leuk.
    Leuk, zo'n rondje Biesbosch, het is daar prachtig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om die stans te gebruiken voor deze kleurenopgave. Gave grote teksten!
    Mooie foto's. Veel plezier vandaag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo deze kaarten zijn erg leuk geworden! Leuke foto`s en veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes alle drie! Een mooie stans ook om hier voor te gebruiken. En jullie genieten heerlijk van de vakantiedagen. Mooie motor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten en die teksten passen er mooi bij!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaartjes met deze stans, zo kun je nog eens variëren
    tip: rondje Zeeuws Vlaanderen op de motor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je gave kaartjes gemaakt in deze kleuren Colien....heel mooi!
    Mooi plaatje van je motor met de schitterende achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaarten met die nog niet gebruikte mal, zal je nu vast wel meer gebruiken als je ziet hoe leuk je kaarten geworden zijn!
    Toffe uitstap met de motor.
    Wij gaan zondag naar de Biesbosch voor een rondvaart, mij pa gaat mee voor een weekendje Zuid-Holland, hij is niet zo mobiel meer, dan lijkt zo'n boottochtje wel eens leuk met hem.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Echt heel leuk gedaan. De kleurencombi is erg mooi.
    Wat gaaf zeg, met de motor onderweg zijn. Heel stoer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gedaan met die prachtige mal. Vooral degene die niet symmetrisch is vind ik mooi. En ja die prachtige luchten. We waren niet ver van de Biesbosch en zagen ze ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke vakantie zo Colien, kijken wat de dag je brengt, en de Biesbosch is natuurlijk een mooi gebied om rond te toeren. Je drie kaartjes zijn heel gaaf, jij geeft het een stoer accent. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn ze weer leuk geworden, die kaartjes, geslaagd hoor
    ziet er weer top uit, je motorritje, hopelijk niet te stijf als je afstapt, hahahaha
    veel plezier nog
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gave kaartje en wat een toffe stans is dat! Die Wish is ook geweldig! Vaker gebruiken!
    Lijkt me heerlijk zo'n motorrit. Geniet maar lekker van jullie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een dagje later dan gepland, maar toch even een KKT-rondje doen! Mooi kaartje, leuk in de KKT-kleuren! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaarten groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien