zaterdag 22 juli 2023

Cold treats en zonnebloemen.

De BBQ was gezellig gisteravond. Heerlijk gegeten en fijn bij gekletst. Ik dacht dat ik voor vandaag al een blogbericht had ingepland, maar dat was alleen in mijn hoofd, haha. Alle berichtjes stonden nog op de 31e... Maar nog genoeg om te laten zien, dan maar wat later op de dag. Ik maakte 2 kaartjes volgens de sketch bij TSOT en als optie gaven ze 'Cold treats' aan en dat werden ijsjes op het eerste kaartje.

Omdat ik nu vakantie heb en heerlijk geniet van wat extra 'creativi-tijd', maakte ik nog een 2e kaartje volgens dezelfde sketch. Daarvoor gebruikte ik ook papiertjes en plaatjes uit het 'Wonderful' papierblok van Craft Sensations. Op beide kaartjes nog wat glimsteentjes geplakt en zo werden het vrolijke, zomerse kaartjes.



Voor de gastvrouw en -heer namen we gisteren zonnebloemen mee. Ik vind ze echt bij deze periode van het jaar passen. Aan de vaas maakte ik ook nog een toepasselijk label. Ze waren  beiden heel blij met de fleurige vaas! Vanavond weer een tuinfeestje, daarvoor ga ik vanmiddag een kaartje maken. Er staan nog heel wat kaartjes in de wacht, dus voorlopig kan ik dagelijks iets showen. Voor morgen staat het kaartje voor Indy ingepland, graag tot dan! Fijn weekend, allemaal!

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT 615
Creaties Suzan (op Facebook) - zonnebloemen (label)

3 opmerkingen:

  1. Heel fris deze kaartjes met de leuke sketch! En jij feest maar door. Gezellig. Hopelijk is het droog vanavond. Je label is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. two for two, love them! Thanks so much for taking the time and playing with us at Try Stampin' On Tuesday!
    -- Dalis
    http://stamprgrl.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Deze kaarten zijn weer echt super gelukt. Wat mooi zeg. En wat leuk die zonnebloemen met het label eraan. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien