dinsdag 11 juli 2023

Poppies!

Afgelopen zondag was mijn collega Kirsten jarig. Zij geeft (naast biologie) ook bloemlessen, dus een mooie gelegenheid om de klaproos-malletjes uit de verpakking te halen. Ook het varenblad mocht erbij op deze kaart. Op de achtergrond washitapejes en het tekstje is van Nobody-Else.
Vandaag zijn de rapportvergaderingen en tussendoor (als er klassen besproken worden waar ik geen les aan gegeven heb) ga ik samen met collega's Tini en Kirsten beginnen aan de bloemstukken voor de diploma-uitreiking die morgen- en donderdagavond op de planning staat. 

Challenge;

Sketch Saturday - #729


5 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Wat combineert rood toch altijd mooi met zwart en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Heel mooi gemaakt zeg. Ik heb ook een kaart gemaakt met die leuke poppies. Zo leuk. Altijd leuk om een kaart te maken voor een collega, dat probeer ik ook te doen.
    Succes met de vergaderingen en veel plezier met bloemstukken maken.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf.
    Het zwart maakt het een beetje pittig.
    De bloemen zijn wel echt de blikvanger op deze kaart en dat mag ook, want wat zijn ze mooi.
    Succes vandaag, jullie gaan er vast iets heel moois van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The poppies are gorgeous and a great take on our challenge!!
    Thank you for joining our challenge at Sketch Saturday!
    Diane SS DT
    {Nellies Nest}
    {Sketch Saturday}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat een prachtige kart Colien!
    Ook je labels hieronder zijn schitterend.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien