zondag 30 juli 2023

Vlinders bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit om een kaartje te maken, waarop vlinders te zien zijn. Ik koos voor Eline's vlinders (Collectables van Marianne Design) in verschillende kleurtjes.
Eerst een vrij simpel kaartje met 2 gele vlinders en wat Margrietjes. Ik maakte het in de kleurtjes van The Color Throwdown.
Op het tweede kaartje 3 bontgekleurde vlinders en wat grotere tekst (van Nobody-Else). Je kunt met deze challenge alle kanten op, want op mijn kaartjes heb ik malletjes gebruikt, maar plaatjes of stempels zijn natuurlijk ook mogelijk. 
Kijk maar eens wat mijn DT-maatjes laten zien op het blog. Daar vind je ook de uitslag van de vorige challenge. Meedoen met de vlinder-challenge kan t/m vrijdag 25 augustus.

Fijne zondag, allemaal!

  

Challenges;

Color Throwdown - ctd#753

AAA Birthday - #51 Butterflies



8 opmerkingen:

  1. Wat zijn dit vrolijke kaartjes geworden. Mooie kleuren en echt niet simpel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke kaartjes Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Kom kijken naar mijn groep: Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik allerhande artikelen en ook mijn handgemaakte kaarten.
    Ook kan je er volgen welke workshops er gepland staan.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vlinder verjaardagskaarten. Bedankt voor het meespelen bij AAA Birthday Card Challenges, zien we je over een paar dagen voor de Augustus challenge?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn superleuk! Vrolijk en mooi met de vlinders. Bijzondere soorten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute and sweet butterfly cards! Thanks so much for playing along with us the week at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien