woensdag 12 juli 2023

Vandaag zetten we jou in het zonnetje.

Mijn collega Monique is dol op gnomes én op zonnebloemen, dus dit kaartje ging vorige week naar haar, omdat ze jarig was. In het kaartje deed ik een zakje zonnebloempitten, alvast voor volgend jaar ;) 

Vandaag weer geen vrije woensdag. Zo meteen gaan we de definitieve klassensamenstelling bespreken met de mentoren en coördinatoren. Daarna kan ik mijn mentorleerlingen overdragen aan mijn collega Esther, zij wordt mentor van ze in het examenjaar. Daarna de bloemstukken en andere versieringen neerzetten voor de diploma-uitreiking en vanavond vanaf 18.30 uur ontvangen we de geslaagden.

Challenge;

Creative Sketchy Girls - Sketch

Creaties Suzan (op Facebook) - zonnebloemen

3 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je collega. Die gnoom is echt geweldig.
    Heel veel plezier bij de diploma uitreiking vanavond.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect, deze kaart voor je collega.
    Leuk is dat hè, om er een persoonlijk tintje aan te geven.
    Werk ze vandaag, zo te lezen zijn het wel allemaal leuke dingen, dat wordt vast een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hel leuk en vrolijk! Ik zag a foto's op FB voorbijkomen van de mooie aankleding tijdens de diplomauitreiking. Ook zonnebloemen. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien