vrijdag 28 juli 2023

Geslaagd! en shirt bedrukt.

Begin deze maand liet ik jullie >DIT< kaartje zien voor de jarige Myrthe. Toen vertelde ik al dat ze ook geslaagd was voor haar verpleegkundige opleiding. Daar hoort natuurlijk ook een kaartje bij en kwam de dokter-set van Marianne Design (byMarleen) mooi van pas. 


Gisteren de Silhouette plotter weer eens aangezet en mijn net aangekochte pers uitgeprobeerd. Een tijdje geleden vertelde ik dat Kevin, mijn sportinstructeur, ermee stopt op de sportschool, omdat hij bij ons op school komt werken als mijn nieuwe gymcollega. Met een vast groepje hebben we hem gisteravond tijdens de bodypumples verrast met wat cadeautjes, waaronder dit shirt. De tekst is van hem zelf, dit zegt hij na elke les en was nu ook van toepassing bij zijn afscheid. Ach, ik zie em eind augustus weer op school = werk :)

Challenge;

Cas Colours & Sketches - #516


 

7 opmerkingen:

  1. Dat t shirt is mega tof. Muis kaartje heel leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart. Die doktersset van MD is zo leuk, die heb ik ook al eens gebruikt.
    Dat shirt is ook gaaf geworden zeg. Hoe toepasselijk. Knap hoe je dat hebt gedaan. Ik had ook een plotter maar ik kon er totaal niet mee overweg dus heb ik hem verkocht. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor de geslaagde verpleegkundige, heel toepasselijk. En wat leuk dat t-shirt, met de pers, pers je de tekst dus nog eens op het shirt ? Fijne dag groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje zeker voor een verpleegkundige! Mooi gedaan die shirts. Knap hoor, lijkt me ingewikkeld! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dees is zo leuk, tof gedaan

    Very sweat card.

    Kom kijken naar mijn groep: Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik allerhande artikelen en ook mijn handgemaakte kaarten.
    Ook kan je er volgen welke workshops er gepland staan.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah..... die kaart is leuk! En wat een gaaf t-shirt! Ontzettend leuk gedaan! Grappig dat hij nu je collega wordt. Kent hij in elk geval alvast 1 collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel geslaagde kaart, helemaal in stijl. Gaaf dat T-shirt zo zelf gesneden en bedrukt Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien