zondag 31 oktober 2010

Verlanglijstje.




Nog een paar weken en dan ben ik jarig en dus werd het tijd om een verlanglijstje te maken. In onze familie en vriendenclub is het gebruikelijk een boekje met kadotips te hebben, waar een ieder iets uit kan kiezen. Aangezien ik dol ben op kadootjes weet ik meestal genoeg om op te schrijven :) 
Voorgaande jaren gebruikte ik een klein notitieblokje van de Hema, maar gisteren heb ik een post-it mapje (nav een workshop op de clubsite van Tiets) gemaakt van zwart cardstock en Halloween-scrappies. Verder een stukje gaas-lint en een sticker van Scenic Route gebruikt. Het afdrukje van Gorjuss Girl is ingekleurd met Derwents en ik heb het mapje afgewerkt met 2 bloemen, gemaakt met ponsen van Nellie Snellen.
Ik heb nog niks gekregen, maar de voorpret op de kadootjes heb ik al gehad :)

grtz.Colien

1 opmerking:

  1. Leuk idee! En leuk uitgewerkt! Laat dat boekje dan ook maar richting Wijk komen.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien