woensdag 21 december 2011

Christmas Tags.

Gisteren een aantal kerst-tags/labels gemaakt. Deze heb ik in tweevoud gefreubeld, eentje om te versturen en eentje om aan een kerststukje te hangen. Beide hebben hetzelfde afdrukje van Penny Black;
Toen deze klaar waren, heb ik er nog een stel gemaakt met kant-en-klare plaatjes. Daarvoor heb ik allerlei frutsels opgezocht. Zo zijn er toch weer een aantal kerstfreubels klaar om verzonden te worden. Morgen maar weer eens een afdrukje inkleuren (misschien)?!


 



Challenge;

6 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super gaaf, die tags! Die ene staat erg mooi bij dat kerststuk met die blauwe kaars. Zeer geslaagd allemaal.
    Tot vrijdag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuke creaties ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    wat een prachtige tags en volgens mij zijn wij bloggers nooit klaar met freubelen:-))
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Colien,

    ik vind je tags erg leuk! Handig voor ons, volgers, dat je een foto maakt met een kerststukje erbij, dan heb ik idee hoe groot de tag is.
    De 4 met kant en klare afdrukjes zijn ook erg leuk!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie tags! Ook die met de kant- en- klare plaatjes, en mooi details.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. adorable tags colien...thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...wishing you and yours a very happy christmas..hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien