zondag 11 december 2011

Christmas wishes.

Vandaag geen lang blogbericht, geen tijd, 'moet' productie draaien ;p
Op het blog van Challenges For You helpen ze me prima, want daar hadden ze een leuke sketch waar ik mee aan de slag kon. Dit is één van de versies die ik gemaakt heb met papier uit de kerstpatronen-blokjes van Action. Verder de cirkelsnijder, een scalloped circle Nestabilitie,  Createbles van Marianne Design (dennenboom en tag die ik heb ingekort) en lint gebruikt.

Challenge;
Challenges For You - CFY #37

10 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking van de cfy schets, ik ben er nog mee aan het stoeien. Suc6 met de produktie verder:)
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, productie draaien of niet: prachtig!!

    Succes!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je de boompjes uit PP hebt gestanst! Mooie kaart. Bedankt voor het meeoen bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat we je een beetje konden helpen! :) Leuke kaart, bedankt weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en inderdaad een goeie voor de "productie"!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes dan met je kaartjes verder want dat gaat goed daar bij jou dat zie ik wel, deze ziet er dan ook schitterend uit

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Colien.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer leuk uit Colien!

    Dank je voor het meedoen, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien