vrijdag 30 december 2011

Happy birthday!

Na alle kerst- en nieuwjaarskaartjes even iets anders. Er zijn tenslotte ook nog mensen jarig in deze tijd :) Dit kaartje maakte ik naar aanleiding van de leuke sketch bij Challenges For You. Ik heb er Graphic45 papier voor gebruikt, samen met roestbruin en kraft cardstock. Voor de vlaggetjes heb ik driehoekjes geknipt. De brads komen van Kruidvat en het tule en touw uit mijn laatje... Morgen de laatste dag van het jaar en ook mijn laatste blogberichtje van 2011, graag tot dan!
Challlenge;
Challenges For You - CFY# 39

10 opmerkingen:

  1. Hij is super! Ik vond dit zo'n leuke sketch. Die vlaggetjes doen het hem. Tot morgen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitvoering!
    Fijne dag morgen!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk, zo'n muzikaal verjaardagskaartje!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Colien!
    Gezellige jaarwisseling en tot gauw,
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    hij is weer top, hoor! Helemaal leuk met die vlaggetjes en ik vind het een leuke sketch!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuke, mooie muzikale kaart
    langs deze weg wil ik je alvast een heel fijn, leuk, gezond en creatief 2012 toewensen ! je blog blijft een grote inspiratiebron voor mij, dus ik kom zeker nog wel langs volgend jaar !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg, leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk, muzikaal kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind m súper! Die vlaggetjes vind ik geweldig met dat muziekpapier; die ga ik onthouden!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, erg leuk die vlaggenlijn met muzieknootjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien