zondag 25 december 2011

Wiebelkaart.

Wat een heerlijke 1e kerstdag hebben we gehad met mijn familie, fijn! Gisteravond, kerstavond, hebben we traditiegetrouw doorgebracht met mijn schoonouders. Ook heel gezellig en wat zijn we weer verwend met leuke kado's! Ik heb weer een heleboel scrapspullen gekregen, kon/wilde bijna niet gaan slapen, maar aan de slag :P
Deze wiebelkaart had ik gemaakt voor mijn schoonouders en ik heb er diverse mallen voor gebruikt. De sneeuw maakt het een echt winters kerstgeheel.
Morgen staat een dagje winter-Efteling op het programma. Ik laat jullie dan nog wel even mijn scrapsels zien die ik vandaag op de dinertafel heb gebruikt.

7 opmerkingen:

  1. wat is dit leuk ! mooi gedaan ! een van mijn favorietjes, !
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sneeuw zorgt ervoor dat dit kaartje een echte winterse uitstraling heeft! Daardoor kom je ongetwijfeld alvast in de stemming voor de Efteling.
    Veel plezier, Elen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje zo'n wiebeltje! Mooi met die boompjes. Ik wens je een creatief 2012 toe!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo verwend bent! Dit kaartje is er leuk, ik hou wel van die wiebelkaartjes! Veel plezier in de Efteling! Wij hadden het daar zaterdag erg naar ons zin!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi colien
    wat een leuke/mooie kaart en veel plezier in de efteling!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, winters kaartje! Heel leuk gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien