zondag 4 december 2011

Happy Birthday.

Afgelopen donderdag was mijn collega Ellen jarig. Zij is inmiddels ook aardig 'scrapverslaafde' en graag van de partij bij onze knustelavonden. Voor haar maakte ik dit kaartje naar de sketch bij Challenges for You. Net als vorige dagen koos ik voor het 'Magic of Oz'-papier van Graphic45. Deze keer heb ik de petrol-tinten gebruikt. Ook de plaatjes komen uit het blokje. Verder heb ik alles wat in de juiste kleur was gebruikt, zoals je ziet. Letterlijk alles uit de kast gehaald :)
Challenge:
Challenges for You - CFY #36

15 opmerkingen:

  1. Colien op haar best! Ik vind deze kaart helemaal geweldig! Super gedaan!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk kaarjte, mooie kleurtjes,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een knappe kaart!
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel erg mooi deze kaart!! Leuk dat je weer meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je alles uit de kast hebt gehaald, kun je ook zien, hoor! Heel mooi is je kaart geworden! En super dat je weer meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi is je kaart, erg leuke combinatie van papier en embellies!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi colien
    een prachtige kaart in deze blauwtinten en leuk om naar te kijken door de verschillende details
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtinten en ook de lay-out vind ik heel tof!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het weer een mooi kaartje geworden Colien, ben helmaal weg van de kleuren ook.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg goed gelukt, Colien. En de kleuren zijn heel mooi gecombineerd. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje !!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In het echt is ie nog veel mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed dat je alle elementen uit de schets hebt laten terugkomen in deze kaart! Mooie kleuren, en ik vind die poststempel op de tag zooooo leuk! Bedankt voor het meedoen bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien