vrijdag 2 december 2011

Geldmapje op een kaart.

Vorige week heb ik  bij GeWe-hobby wat leuke spulletjes gekocht van Maya Road. Onder andere dit kraft-kado zakje en deze klokjes. Maar ook nog leuke kalendertjes en kleine canvas tags, die zie je vast snel terug :)
Dit kaartje heb ik gemaakt om iemand geld kado te doen. Daar is het kraftzakje heel geschikt voor. Er zitten allerlei verschillende vormen in één verpakking, maar deze pastje prima bij deze lay-out van CPS, net als de klokjes:
Het papier is van Prima Marketing, 'the (You)th Collection'. De wijzertjes en bradjes op de klokjes zijn van Tim Holz. Morgen én overmorgen weer een kaartje met het Graphic45  'Wizard of Oz'  papier, graag tot dan!

Challenge;
CPS - Challenge 246

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan Colien! Leuke materialen heb je aangeschaft! Zag wat jullie gemaakt hadden en had ineens spijt dat ik niet mee was gegaan. Ach ja, volgende keer ben ik er weer bij! Ik ben benieuwd naar je kaarten met Graphic 45!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee ! helemaal top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    dit ziet er echt gaaf uit en zeker leuk om met geld weg te geven!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt geweldig Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt mooi gemaakt Colien, leuk zo met dat geld- flopje
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien