donderdag 29 december 2011

Happy Newyear kaartjes.

Vandaag lekker een dagje thuis, heerlijk aan de freubel. Helaas was het er niet van gekomen om genoeg kerstkaarten te maken, dus ben ik een nieuwjaarskaarten-productie begonnen :)





In totaal heb ik er 10 gemaakt, er kunnen er weer een stel op de bus. Het geeft niet als ze na de jaarwisseling pas aankomen, de tekst is dan ook nog van toepassing.
Ik ga nog even door met m'n scrapspul, heb helemaal de smaak te pakken! 

Challenges;
Simon Says Stamps - Anything goes
Anyone for Anya? - Bring on 2012!

7 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat heb je hard gewerkt, ze zijn hartstikke leuk!
    Veek gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Colien jij bent lekker op dreef zeg 10 stuks. Maar ze zijn weer heel leuk geworden hoor.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai Colien, jij was productief zeg! Ik ben er de laatste dagen nog niet toe gekomen. Ze zijn stuk voor stuk mooi geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal leuk, vooral de bovenste met al die sterretjes!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!! Zo kan het ook, dus een aantal op 1 dag. Dat is me nog nooit gelukt....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Colien! You have been busy with the New Year Cards. They are gorgeous abd I love all of your different colour combinations and embellishments. Thanks for joining in at Anyone for Anya and Happy New Year.
    Susan xxox
    http://stamponme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien