dinsdag 13 december 2011

Kerst in roze en zilver.

Vandaag een kerstkaartje met zo'n lief Lili of the Valley-afdrukje. Helaas is het hun laatste blogchallenge en nog geen makkelijke ook. Voor mij althans, want de opdracht is roze / wit / zilver, niet helemaal mijn kleurtjes. Dit is het resultaat, ik ben zelf niet zo tevreden, maar wel weer een kerstkaartje klaar :)
Het achtergrond papier komt uit een blokje van Action en het andere papiertje is van Cosmo Cricket. Het afdrukje is ingekleurd met Derwents en wat Stickles en sneeuw toegevoegd. Het zilveren lint komt uit m'n verzameling, net als de roze parels. De zilveren bolletjes komen bij m'n bloemschikspul vandaan en was een tip van Yvonne.
De foto is niet opperbest, alles glimt wel heel erg, omdat ik em met flits gemaakt heb.....

Challenges;
Lili of the Valley - Pink / white and silver
Sketch Saturday - Week 185

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel geslaagd in die kleuren Colien!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    soms is dat zo, dat het je kleur niet is. Dat alleen al kan maken dat je zelf niet zo blij met je eigen kaart. Ik vind hem wel heel goed gelukt!
    Die strik in zilver onderlangs is goed bedacht!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel lief hoor! Wat een schattig afdrukje!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien
    wat een lieve en zachte kerstkaart en die prachtige strik is een echte eyecatcher!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kerstkaartje Colien!
    Heel lief afdrukje ook.

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zijn het niet jouw kleuren, toch heb je er een heel mooi kaartje mee weten te maken!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty, lovely image! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday and Good luck! :D

    Hugz & TFS,
    xx Tracey/SS-DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien