vrijdag 9 december 2011

Sprankelende kerstkaart.

Nog een berichtje vandaag. Ik had em afgelopen week al willen plaatsen, maar dat was er niet van gekomen. Dus bij deze dan maar :)
Bij Marianne Design is de challenge deze keer: maak een kerstkaart met veel glitters. In deze tijd niet zo moeilijk, dacht ik, en ben ermee aan de slag gegaan. Het uitgangspunt voor de lay-out was de sketch bij Totally Gorjuss, voor de kleuren de foto bij Cupcake inspirations. Daarom heb ik voor groen cardstock en een glitter-kerstpapiertje van Kruidvat gekozen.
Het 'snoesjes'- afdrukje heb ik ingekleurd met Derwents. De bontrandjes van de jas zijn bewerkt met glitters, net als de (creatable) dennenboom. (Ik had de boom net zo goed uit glitterpapier kunnen stansen, ha ha) Onder haar voetjes ligt 'Aleene's snow'. Nog wat glimsteentjes en -sterretjes opgeplakt en een tekstje van 'UK Craft' erbij en de glitterende kerstkaart is klaar...

Challenges;
Totally Gorjuss - Sketch
Marianne Design - Sprankelende kerstkaart
Cupcake inspiration - Challenge 139

8 opmerkingen:

  1. schitterende glittersop je prachtige kaart!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dit is zeker een heel sprakelend en snoezig geheel!! Lekker hoog glittergehalte!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    wat glinstert het mooi op je kaart! Goed te zien! Een echte kerstkaart!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is leuk ! lekker bling bling
    grtjs, matina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk al die glitters Colien,

    ziet er feestelijk uit dit kerstkaartje.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Colien,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love all the sparkle. Thank you for joining us at Cupcake Inspirations.

    Happy Crafting!
    Jen (JLJ Designs)
    My Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Colien.
    Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien