vrijdag 16 december 2011

Vintage Christmas.



Deze twee kaartjes heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch bij Card Patterns. Aangezien ik nog niet genoeg kerstkaarten heb, wilde ik iets maken met kant en klare plaatjes, zodat ik niet hoef in te kleuren. Bij Ge-We hobby kocht ik een vel 'Vintage Christmas Tags', waar ik deze mooie plaatjes heb geknipt. Het patronenpapier uit de blokjes van de Action past daar prima bij, net als het touw en rafelige, rode lint. De knoop komt ook terug in de sketch en als klein detail heb ik bij beide kaartjes een stukje geruit plakband geplakt. Op het onderste kaartje nog 2 sterretjes van boomschors toegevoegd en er zijn weer 2 kaartjes klaar om verstuurd te worden ;)

Challenge:- Card Patterns - Sketch

10 opmerkingen:

  1. Hee Colien, die kaarten zien er echt gezellig uit. Die 'Vintage Christmas Tags' zijn wel heel handig. Niet hoeven kleuren scheelt inderdaad een hoop tijd. Ik vind ze mooi.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden Colien! het is inderdaad erg tijdrovend om te kleuren maar zo gaat het ook prima!
    Fijn weekend!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk, Colien! Die plaatjes zijn erg geslaagd!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien
    echt mooi deze kerstkaarten in vintage stijl en die knoop met gestrikt touwtje er achter vind ik top!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    kleuren is natuurlijk een heel leuke en ontspannende bezigheid, maar als er druk op de kerstketel staat is dit een prima oplossing.
    Ik vind ze allebei heel mooi geworden!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een snelle kaart mag ook wel eens toch? En zeker als je nog meer kerstkaarten moet maken. Ze zijn leuk hoor en nog succes met de volgende kaarten.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such beautiful images, and I LOVE those pops of red amidst all those stunning neutrals!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vintage kaartjes heb je gemaakt. Heel knap gedaan!!
    En erg bedankt voor de tip van scrapdelight, heb me gelijk aangemeld!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such vintage loveliness. Thanks for playing with us at Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien