vrijdag 18 november 2016

Birthday Candy @ Scrapspul van Colien.

Dit bericht blijft tot 18 november 2016 bovenaan staan. Om nieuwe blogberichten te kunnen lezen, moet je naar beneden scrollen...
Vandaag is het 19 oktober en over precies een maand ben ik jarig. Om dat te vieren, stel ik een verrassingspakketje samen, wat ik op mijn verjaardag ga weggeven. Want als je jarig bent, trakteer je, toch?! Vandaar deze 'birthday blogcandy'.
Wat moet je doen om kans te maken op het pakketje?

  • Stuur me voor of op zaterdag 19 november een zelfgemaakte verjaardagskaart. Als je mijn adres nog niet hebt, mail me dan even via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik ervoor dat je m'n adresgegevens krijgt.
  • Deel eventueel het plaatje van mijn candy (te vinden in de linker sidebar) op je blog. Mag, hoeft niet...
  • Volg mijn blog (vind ik leuk, maar geen verplichting) of kijk er af en toe es op...
Deze actie is grotendeels puur eigen belang: een brievenbus vol leuke kaarten en bergen inspiratie opdoen, haha. Maar ik kijk ernaar uit!!
Zondag 20 november maakt ik bekend wie het pakketje heeft gewonnen.


p.s. Deze actie is grotendeels puur eigen belang: een brievenbus vol leuke kaarten en bergen inspiratie opdoen, haha. Maar ik kijk ernaar uit!!

21 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat heerlijk eerlijk! Eigen belang! Je staat op mijn kalender in mijn knutselhok, dus een bijdrage aan je brievenbus komt er !
    Met of zonder candy, maar wel errug leuk dat je er een verrassingspakketje aan verbindt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind verjaardagskaartjes ook zo zalig. Heb je al een mailtje gestuurd voor je adres.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er inderdaad leuker dan een brievenbus vol verjaardagspost!
    Natuurlijk sta je al op mijn verjaardagslijstje en komt er tegen die tijd een kaart naar je toe!
    Ben zelf 5 dagen na jou jarig, ga eens bedenken wat ik ga doen om ook HEEL VEEl post te mogen ontvangen hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je komt op mijn verjaardagslijstje.... En je adres heb ik nog! Super gezellig om échte verjaardagspost te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is inderdaad erg leuk om veel kaarten te krijgen op je verjaardag. Je staat al op mijn lijstje hoor!
    Mijn kaart komt er tegen die tijd aan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Ik ga je even een mailtje sturen, en dan ga ik het op m'n lijstje zetten!
    Grappig, want ik ben drie dagen daarvoor jarig; Misschien ook maar iets bedenken om een volle brievenbus te krijgen ;)
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal je ook verrassen met een kaart op je verjaardag! Ga tegen die tijd maar onder de brievenbus liggen:-) Ik hoop dat je veel verjaardagspost ontvangt. Ik mail je voor het adres!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij hoef ik niets te doen wat ik normaal ook niet zou doen om deel te nemen aan jouw candy ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, niets zo feestelijk als een volle brievenbus op je verjaardag! Daar help ik graag aan mee!! Ik heb je al gemaild. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik verras je graag met een kaart!
    Je blog is ook altijd een bron van inspiratie. Ik mail je. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk stuur ik je een kaartje, altijd leuk om veel poest te krijgen en zeker als het zelfgemaakte kaarten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n volle brievenbus met verjaardagskaarten is zeker leuk! Ik hoop dat je heel verl kaarten ontvangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe zeker mee, zo leuk om iemand in Blogland blij te maken met een kaartje. En in het eggies is toch beter te zien hoe een kaart gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk , ik doe mee !
    Zal je even mailen voor je adres !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk...heb je net een mail gestuurd voor je adres!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk Colien!
    Ik heb je net een mailtje gestuurd en ga je candy in mijn sidebar zetten!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uiteraard ligt er al een kaartje voor jou klaar Colien. Niks leukers dan een brievenbus vol kaarten. (-:

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tuurlijk krijg je post van mij, ook zonder candy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hela , lees net dit berichtje ... ja hoor ik wil graag een kaartje sturen .. Maar heb je adres niet.
    lopez.perez@skynet.be

    Groetjes , Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Colien,

    Today is the day. Van harte gefeliciteerd!! Een leuke dag toegewenst.

    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd nog Colien met je verjaardag ...
    Wat een prachtige serie kaartjes heb je gehad zeg wooww.
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien