maandag 28 november 2016

Let your light shine.

Behalve heel veel kaartjes en cadeautjes kreeg ik ook nog geld voor mijn verjaardag. Daarvan kocht ik een aantal leuke Sint-spulletjes van Marianne Design (wat ik daarmee maakte, zie je later), maar ook deze 'Wonky Stitched Rectangles' van MFT. Gave rechthoekige mallen met een 'rommelig' gestikt lijntje, ben er zo blij mee!
Ik maakte er dit kaartje mee (volgens een eerdere sketch bij Freshly Made Sketches) en stuurde het kaartje naar de jarige Rimmie. Het bovenste papier is met 3D-tape verhoogd en de verschillende tekstjes en zonnebloem zijn eronder geplakt. Dat was nog een secuur klusje om ze precies in het midden te krijgen, maar het is gelukt! :-)

13 opmerkingen:

  1. Hele gave kaart! Lekker stoer en leuk idee zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede aankoop, ik gebruik die mallen ontzettend vaak! Die gaan niet snel vervelen.... Dit kaartje is echt zó leuk!! Wat goed bedacht om de tekstjes en bloem achter de uitgestanste rondjes te plaatsen. Ik vind 'm echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit !
    Dat het een secuur werkje was geloof ik graag !
    Als er iets niet klopt .....daar word je niet blij van !
    Heerlijk hè, wat nieuw spullen.
    Ik heb de Sint dingetjes van MD ook ,maar liggen keurig in een doosje,
    ben benieuwd wat jij gaat maken, mij ontbreekt de inspiratie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die mallen zijn echt zo tof, daar zal je veel plezier van hebben. Je kaartje is een beauty, leuk gedaan, met die cirkeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dit is idd een hele gave mal! Wauw en voor alles te gebruiken.
    Prachtige kaart show jij ermee.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk zijn ze deze stanzen! Maar ook het gebreide papiertje vind ik gaaf, lekker 'cozy' zoals ze dat zo mooi zeggen in de USA.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een erg leuke stans, maar je kaart vind ik ook top met die leuke "doorkijkjes". Leuk papier inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geslaagd verjaardagscadeau. Je hebt hem mooi gebruikt, super leuk!
    Erg tof met de mooie zonnebloem en leuke tekstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er ging wat mis. Maar je hebt je verjaardagsgeld goed besteed! Mooie stans en je kaartjes ermee zijn ook top!
      Nog bedankt voor je leuke HB2U kaartje!
      GerJanne

      Verwijderen
  11. Die stansen zijn tof! Ze staan op mijn (veel te lange) lijstje met spullen die ik nog graag zou willen hebben, hihi. Gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien