woensdag 2 november 2016

2 x CAS

Een hele tijd geleden kocht ik verschillende Craftables-tekstjes van Marianne Design. Het was er nog niet echt van gekomen om ze te gebruiken, vandaag wel... Het werden twee heel contrasterende kaartjes voor verschillende gelegenheden. Ook was het nog even stoeien met welke soort inkt ik de tekstjes kon kleuren. 
Bij dit kaartje heb ik Distress inkt gebruikt, bij het bovenste kaartje een fineliner. Allebei prima, wat mij betreft...
Tot morgen, dan weer een kerstkaartje!
Challenge;
CAS Colours & Sketches - #197

10 opmerkingen:

  1. Mooi effect met vellum heb je bereikt !!!!
    Geslaagde kaarten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke uitwerking van de schets. Het rouwkaartje vind ik erg origineeel.
    Ik spons de letters altijd met distress of memento.
    Fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide hele mooie kaarten! En wat een leuke nieuwe header Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beide prachtig. Leuk om te zien dat met eigenlijk een dezelfde basis er toch twee totaal verschillende kaartjes uit komen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaartjes hoor!
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei heel mooi kaartje! Altijd wel gaaf zo'n wat grotere woord/tekst stans.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful cards. Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Two very nice cards - but if I had to pick a favorite, it would have to be the sympathy card because the leaves are so pretty! Thanks for sharing your work with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien