vrijdag 25 november 2016

Cupcake.

Gisteren was Claire, onze onderwijsassistente op school = werk, jarig. Voor haar maakte ik dit kaartje, met dezelfde papiertjes als de kerstkaartjes van gisteren. De cupcake van Marianne Design blijft een toppertje, dus mochten de onderdelen weer even door de stansmachine. De kers is bewerkt met Diamond Glaze, vandaar dat ie zo mooi glimt. Net als de hartjes op de cupcake, al heb ik het idee dat het allemaal niet zo goed overkomt op de foto... Ach, Claire was blij met haar kaartje en daar gaat het om!
Challenge;
Sketch Saturday - #439

8 opmerkingen:

  1. Zeker was ze blij en echt jarig! Leuk als collega's aan je denken! Tof kaartje, cupcakes zijn heerlijk feestelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er smakelijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, toevallig heb ik vandaag ook deze sketch geplaatst en gemaakt ;-)
    Vind jou uitwerking erg leuk.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit en ook de hartjes zie je hoor .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je deze papiertjes weer hebt gebruikt, ze zijn mooi! Lekker cupcakeje erbij voor Claire, helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een superleuk kaartje. Deze sketch komt vandaag nog een keer voorbij en ook ik heb hem eenvoudig gehouden. Leuk toch als de ontvanger zo blij met je kaartje is!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om het zelfde papier weer te gebruiken !
    Zo zie je wat papier en samenstelling ervan doet !
    Gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb deze stans ook.. en ehh.. nog nooit gebruikt(!!) als ik dit dan zie dan denk ik... WAAROM?!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien