vrijdag 18 november 2016

Zwanger.


Afgelopen dinsdag kreeg ik de vraag of ik nog een zwangerschapskaartje in voorraad had. Dat bleek niet het geval, dus maakte ik woensdag deze exemplaren. Het papier dat ik gebruikte, komt uit een blok van de Action. Het silhouet van de zwangere vrouw blijft mooi, zeker in zwart op het veelkleurige papier. 
Omdat het papier zo leuk is en de sketch redelijk eenvoudig, maakte ik nog een tweede kaartje. Geeft degene die het kaartje wil meteen de mogelijkheid tot kiezen...
Vandaag rapporten uitdelen aan mijn mentorleerlingen. Ook ga ik alvast de collega's trakteren. Dat doe ik samen met collega Jon die op dezelfde dag geboren is. Echt op dezelfde dag, in hetzelfde jaar, dus we hebben exact dezelfde geboortedatum, grappig toch?!
Ondertussen groeit de stapel verjaardagspost al behoorlijk hier, heel leuk om zoveel kaartjes te mogen ontvangen!
Challenge;
Sketch Saturday - Sketch #438


14 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, door het perspectief in de kaart trekt het je oog extra richting de zwangere vrouw.
    Leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en mooi omgezet deze sketch! Leuk hé al die verjaardagspost.
    Maak je ze morgen ook allemaal pas open?
    Wat een toeval met je collega. Grappig :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten! Mooie sketch en gaaf papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, met een brievenbus vol met post voel je je echt heel jarig!! Jij geen zwangerschapskaartje op voorraad?? Dit is een prachtexemplaar!! Fijn weekend, en geniet van je verjaardag, ondanks de drukte morgen!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Colien! Je hebt mooi papier gebruikt! De sketch is ook tof. Alvast een fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie kaarten Colien! Leuke sketch en papier heb je gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel toffe kaart, zag vandaag al heel wat kaartjes met deze mooie schets voorbij komen.
    mooie papiertjes ook!
    Geniet van je feestje met je collega
    en morgen van je verjaardag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaarten zijn heel mooi! Wat komt de mal mooi uit zo! Ik lees dat jij morgen jarig bent? Alvast van harte gefeliciteerd!Echt heel grappig jij en jouw collega allebei dezelfde dag jarig! Heel veel plezier morgen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaarten! Dat zwarte silhouette is prachtig, zeker in combinatie met de kleuren van het designpapier. Echt superleuk dat je al zo veel verjaardagspost hebt liggen. Wel jammer dat je nu een half uur eerder moet opstaan ;-) Geniet morgen van je verjaardag. Hoop dat dat lukt ondanks de drukte op school. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaarten. Veel plezier morgen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie zwangerschapskaartjes, die stans blijft inderdaad heel mooi. Je kerstkaarten in deze kleurencombinatie zijn mooi geworden.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je morgen een superstapel met kaartjes hebt. Ik ben er een paar maanden tussenuit geweest en zie je oproep nu pas.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes! Ik wil ook binnenkort weer eens wat zwangerschapskaartjes maken! En wat toevallig dat je collega exact dezelfde geboortedag heeft! Veel plezier morgen met het openen van je post :) Fijne verjaardag gewenst! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat vandaag!! Wat een leuk papier is dit, en ja inderdaad deze stans in het zwart is er prachtig bij! En we zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd hoeveel kaarten je gekregen hebt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien