maandag 14 november 2016

Snailmail.

Soms ben je zo druk met van alles dat fröbelen er even niet in zit. En dan is je tante jarig en heb je even geen passend kaartje voor handen... Dus zondag in rap tempo de slakken weer ingezet op 'te-laat'-kaartjes, zodat er eentje op de bus kan.
En deze is dan even voor de voorraad, je weet maar nooit wanneer je er weer achter komt iemand te zijn vergeten... De envelop met kaartje voor tante Corrie is in ieder geval gisteren op de bus gegaan, dus hopelijk komt het vandaag aan!
Challenges;
CAS on Sunday - Make a card with a pet on it
CAS Colours & Sketches - #199
 

23 opmerkingen:

  1. Oh, oh wat zijn ze leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die slakken komen altijd weer van pas !
    Leuk !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij, geen kaartje voor handen?! Misschien had je er eentje uit je eigen voorraad op school kunnen halen ;-) Maar deze slakjes zijn ook superleuk. Slim om er meteen twee te maken. Bij ons komt er trouwens geen post op maandag. Denk dat je tante tot dinsdag moet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Leuk! Hij is grappig...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! Altijd handig om achter de hand te hebben voor dit soort gevallen :) groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah, die slakjes zijn zo leuk!! Mooi gedaan, met kraft, geeft altijd iets stoers. Ook je kaarten hiervoor zijn super, ik loop een beetje achter door alle troubles thuis met de gezondheid van Hans...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja 'te laat' kaartjes... ik heb ze helaas regelmatig nodig. Deze is wel heel erg gaaf met dat lieve slakje. Zo een schatje neem je het toch niet kwalijk als hij iets te laat is?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan dat. Of kaart wel al gemaakt maar vergeten op de bus te doen. In ieder geval zijn dit wel hele leuke kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn weer helemaal leuk Colien!
    Het slakje is erg leuk, vind de kleurencombi mooi zo.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allebei leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs leuk deze kaartjes!! Zo leuk dit slakje en ook je kleurkeus vind ik top!
    Ja.. herkenbaar, hier zit ik nu al drie dagen uren achter de computer om van alles te doen in de administratie voor de klas, omdat mijn duo er niet is de komende tijd. En alles gaat door ... dus moet wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik hoop dat mijn kaart voor jou niet te laat komt. Hij ging vandaag in de brievenbus, maar die wordt pas morgen geleegd... altijd spannend post naar het buitenland 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaartjes! En altijd handig om zoiets in huis te hebben Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dit leuke kaartjes Colien....prachtig!
    Volgens mij heb ik die kaartjes ook van MD denk ik he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous! Love that snail! Great use of the CC&S sketch. Thanks for playing along.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw tante vindt het vast niet erg als zij dit leuke kaartje ziet! Ik denk dat het het belangrijkste is dat jij wel aan haar hebt gedacht ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so fun and loving the autumnal colours. Thanks so much for sharing and joining in on the fun at CC&S. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Te laat of niet, je hebt aan haar gedacht en daar gaat het om! Super opgelost met deze te laat kaartjes, leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The snail is a great choice for a belated birthday card. Thanks for joining in our sketch challenge at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke kaarten, het frame van de bovenste is top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die slakken blijven ook zo leuk he?!
    Tof om ze uit bruin te stanzen, zo zijn ze helemaal stoer.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fun cards - love the snail mail pun! Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n leuk "snel" kaartje grappig die slak. Bedankt voor je deelname aan CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien