dinsdag 15 november 2016

Get well soon!

Helaas zijn er een heleboel zieken op dit moment. En dan heb ik het niet over de mensen met een griep(je), maar met echt serieuze klachten of aandoeningen. Zo is dit kaartje voor mijn oom Jan in Hamburg, hij belandde eind oktober in het ziekenhuis. Eerst dachten ze aan een beroerte, maar het bleek toch een bacterie te zijn. Op dit moment gaat het redelijk met hem, maar morgen gaan ze na 11 jaar zijn pacemaker vervangen. Toch spannend op zijn leeftijd...
En omdat bij het diagonaal snijden wat driehoeken overbleven, maakte ik nog maar een kaartje voor de voorraad. Meteen mijn nieuwe labelmallen gebruikt, leuk zo'n verjaardagscadeau... nog voordat ik jarig ben ;-)
Challenges;
Marianne Design - Maak een kaart in blauw/wit
Feeling Sketchy - #156
Sketch #156

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Lekker vrolijk. Ik hoop dat de operatie goed lukt morgen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave Hollandse beterschapskaart heb je gemaakt Colien!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die oud Hollandse tegeltjes in het designpapier voor je 'Duitse' oom Jan. Zeker spannend zo'n operatie. Also gute Besserung Onkel Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Hollandse beterschapskaart! Heftig van jouw oom Colien! Heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk papier, daarbij passen die tegeltjes perfect! Wat naar voor je oom, hopelijk gaat alles goed met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking van deze sketch Colien en een supermooi papier koos je ervoor. Je oom zal dit zeker op prijs stellen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes!
    En zeker spannend zo'n operatie.
    Dit kaartje zal hem goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt hollands blauw kaartje voor je oom in Duitsland. Hij waardeert het vast dat je met hem meeleeft op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooie kaartjes gemaakt Colien....geeft vast moed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hollandse beterschapskaart leuk gedaan.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Colien. Zal je oom blij mee zijn.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien