zondag 13 november 2016

Dianthe geboren.

Op 28 oktober jl werden Gwenda en Leon trotse ouders van hun 2e dochter. En Imara kreeg eindelijk haar zusje. Het geboortekaartje van Dianthe is bijzonder: een sleutelhanger met meerdere labeltjes eraan, zo leuk! Op het bovenste labeltje is een uiltje afgebeeld. 
En het toeval wil dat ik een bordje, tuitbeker en bestek had gekocht met uiltjes erop. Tja, dan kon dat niet ontbreken op het kaartje wat ik maakte voor de komst van het kleine meisje. Kleurtjes van het bordje aangehouden en de naam erbij, zodat het een persoonlijk kaartje werd.
Gisteren onze verjaardagen gevierd (Rolf was de 8e jarig, ik komende zaterdag) met veel vrienden, erg gezellig! Enorm verwend met gezelligheid en lieve cadeaus, ben nog helemaal aan het nagenieten. En dat kunnen we nog heel lang doen, want Rolf en ik hebben heel veel diner-, restaurant-, pannenkoeken- en bioscoopbonnen gekregen. En een Staatslot, wie weet.... Wij komen de winter wel door! :-)

16 opmerkingen:

  1. Super leuk. Helemaal hip zo alles bij elkaar.
    En jullie zijn goed verwend, heerlijk! Jullie kunnen nog vaak samen nagenieten.
    Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en wat een prachtige kaart maakte je.
    Even dacht ik dat ik te laat was met je kaartje...dat kwam door je blogbericht ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geheel!
    De dagen vliegen hier voorbij. Deze weekje moet ik je kaartje maken en opsturen of ik ben te laat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Rolf! (jouw verjaardag duurt nog een paar dagen, toch?)
    Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad, jullie zijn aardig verwend zo te zien (-:

    Wat is het geboortesetje leuk! Ach, dat schattige uiltje van Eline, hoe perfect passend. Super gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is toch wel waanzinnig leuk Colien! Jullie zijn ook echt verwend zie ik :) Gefeliciteerd met jullie verjaardagen en heel veel eet-, bioscoop- en knutselplezier!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuk dit cadeautje! Die kaart past precies. Echt mooi gedaan.
    En wat een heerlijke verjaardagen! Ziet er goed uit allemaal!
    Nog een klein weekje maar....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze prachtige kaart maakt het cadeautje helemaal af!! Supertof gedaan! En wat zijn jullie gisteren verwend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig setje! Gaaf zoals alles bij elkaar past. En wat zijn jullie verwend gisteren! Leuke cadeaus, vooral al die bonnen. Zo blijf je nog lekker lang nagenieten van je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super set zo bij elkaar !!!!!
    En de verjaardagen gevierd !!!!
    Je kaart gaat morgen op de post !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ontzettend leuk geboortekaartje heb je gemaakt! De kersverse ouders zullen al deze bij elkaar passende cadeaus zéker op prijs stellen! Wat gezellig hebben jullie het al gehad met jullie verjaardagsfeest. Ik zie veel cadeaubonnen, maar toch ook wel knutselspullen ... leuk! Je hoopt vast op slecht weer, dan kun je lekker aan de knutsel haha! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ja! Dat geboortekaartje was echt wel een schot in de roos, denk ik! Mooi cadeau zo samen.
    Zag op FB al dat jullie en topdag hadden samen, fijn voor jullie en leuk om te zien! Mijn kaartje komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtig geboortekaartje gemaakt Colien....en zo leuk dat je alles al had gekocht met een uiltjes afdruk! Jullie hebben gezellig jullie verjaardagen gevierd zo te zien.....geniet nog maar lekker na!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk om alles zo mooi te combineren, niet alleen het thema, maar je kaart pas perfect bij je kadootje!
    Zwaar feestje gehad zou je denken, maar je zal zo te lezen nog lang kunnen nagenieten en kleine feestjes brouwen...
    alvast proficiat met je verjaardag!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Colien,
    wat een gaaf setje heb je gemaakt! Echt heel leuk dat het uiltje terugkomt op je kaart. EN wat een verwennerij zeg! Dat was vast een heel mooi feest. Nelly ook geweest zie ik! ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Past goed bij het setje, erg leuk!En wat zijn jullie heerlijk verwend, lekker hoor! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oeh leuk dat setje met die uiltjes!! En wat een goede cadeau's hebben jullie gekregen. Zo blijf je aan het vieren. En dat hoort ook zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien