woensdag 17 november 2021

Verjaardag-weggevertjes.

Dit bericht blijft t/m 17 november bovenaan staan, scrol voor nieuwe blogberichtjes even een stukje naar beneden ;)
Vandaag is het 19 oktober en over een maand ben ik jarig. Op 19 november hoop ik 53 jaar te worden Net als voorgaande jaren ga ik trakteren en organiseer ik een Verjaardag-weggever op mijn blog. Ook dit keer is deze actie grotendeels puur eigen belang: stapels brievenbusgeluk en heel veel inspiratie opdoen, hihi. Ik geniet daar elk jaar zo van en ik kijk er dan ook dit jaar weer naar uit!!

Wat moet je weten en doen om kans te maken op een verrassingspakketje?

  • Stuur me vóór of op vrijdag 19 november een zelfgemaakte verjaardagskaart. Als je mijn adres nog niet hebt, mail me dan even via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik ervoor dat je m'n adresgegevens krijgt.
  • Doe je mee? Wees dan slim: Wist je dat je de kaartjes al vanaf 15 november met decemberzegels kunt versturen? Met deze zegels verstuur je post tot en met 50 gram, in plaats van 20 gram. Dat scheelt toch in de kosten :)


Wat zijn ze trouwens gaaf dit jaar, echte papierkunst!!
  • Deel eventueel het plaatje van mijn weggever  (bovenaan dit blogbericht te vinden én in de linker sidebar) op je blog. Mag, hoeft niet...
  • Volg mijn blog (vind ik leuk, maar geen verplichting) of kijk er af en toe es op...
  • Laat hieronder óf op je kaartje weten of je kans wilt maken op een pakketje.
  • Zondag 21 november maak ik bekend wie en hoeveel mensen een verrassingspakketje heeft gewonnen.

 

14 opmerkingen:

  1. Kaartje komt eraan hoor Colien, en ik heb het op mijn blog gezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verjaardag candy Colien....er komt zeker een kaartje naar je toe!
    Ik heb je candy in mijn sidebar gezet.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kaartje had ik je sowieso gestuurd, je staat op mijn kalender.
    Maar omdat jij mij altijd herinnerd aan het gebruik van de December verdien je zeker en kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Ik dacht dat ik je al volgde .. maar nee dat doe ik nu bij deze wel. Leuk idee van de verjaardag candy. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je dit weer doet. Ik stuur je zoals altijd een kaart! Maar je mag mij weglaten bij het loten, het is vast een gaaf pakketje, maar ik heb al te veel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer helemaal leuk !!!!!!
    Komt goed hoor .....je kaart komt eraan !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik wil graag meedoen , leuke zegels
    Houdoe Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oops....verassingspaketje ga ik voor...
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zeker een kaartje voor de jarige zoals altijd!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via Gerjanne heb ik je adres gegeven en ik ga je zeker een kaartje sturen.
    Toch alleen maar leuk om een heleboel post te ontvangen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien