zondag 28 november 2021

He Gast.

Het is alweer een tijdje geleden dat we tijdens een fröbelavondje bij Nelly verschillende bierkaartjes maakten. Al eerder liet ik dit box-kaartje voor mijn collega zien en toen vertelde ik dat ik nog wat gestempelde biertjes over had. Dit zijn de 2 kaartjes die ik daarmee maakte.
De lichtjes in langs onze trap hangen en de kerstboom staat! Vandaag is het eerste advent en da's dan toch een soort traditie om de boom te hebben staan. Het was gisteren toch vooral binnen-weer, ben alleen naar buiten geweest om mijn auto moddervrij te maken. Daarna nog 3 kwartier op pad geweest met de honden, toen vond ik het genoeg. Koude handen (handschoenen gepakt, maar alsnog vergeten aan te doen) en rode neus. Weer even wennen....
 
Challenge;

Allsorts - Use a handstamped image

6 opmerkingen:

  1. Two fabulous male cards, thank you for joining our challenge at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bierkaartjes Colien. Nu het buiten weer frisser wordt maken we het binnen toch gewoon gezellig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt. Altijd leuk om in voorraad te hebben.
    Hier nog geen kerstboom. We wachten altijd tot Sinterklaas. Maar nu hebben we besloten Sint weer uit te stellen, helaas (ik kan wel huilen) maar dat betekent dat w ede kerstboom dus eerder kunnen opzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk die "bierkaarten". Gezellig in die kleurtjes en ook een leuke tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk! Wij hebben de boom 🌲 ook gezet ! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien