zondag 21 november 2021

Winnaars verjaardags-weggevertjes.

 
Afgelopen week mocht ik maar liefst 41 verjaardagskaartjes ontvangen, zo leuk! Op 7 kaartjes na zijn het allemaal zelfgemaakte exemplaren, dus blogland: Dankjewel!! 
Kaartjes krijgen is sowieso al heel leuk, maar als ze dan nog op je smaak of interesses worden afgestemd, is dat extra genieten. 
Er waren heel veel herfstkaartjes en vooral met pompoenen (ben er dol op!) en ook nog 2 Halloweenkaartjes. Echt heel tof!! 

Maar over tot de 2 winnaars van de weggevertjes: dat is allereerst Joke met dit kaartje, waarop 'mijn brievenbusgeluk' duidelijk te zien is;
En als tweede 
Claudia met dit leuke modelletje:
Dames, van harte proficiat! Wat jullie krijgen is nog een verrassing, de envelopjes gaan dinsdag of woensdag op de bus, nog heel even je nieuwsgierigheid bewaren...
Iedereen die me een kaartje gestuurd heeft: nogmaals hartstikke bedankt, erg blij mee!!



5 opmerkingen:

  1. Gezellig al die post en 2 mooie winnaars!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Claudia en joke gefeliciteerd. Fijn dat je zoveel zelfgemaakte kaarten kreeg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zo'n stapel! EN die twee die je laat zien zijn super! Ben benieuwd of je nog meer kaartjes krijgt, want ik heb de indruk dat de post met kerstzegels er veel langer over doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk zoveel kaartjes. En leuk dat ik in de prijzen mag vallen. Ik heb men prijs je vandaag ontvangen en de malletjes behoren nog niet tot mijn collectie. ben er superblij mee :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een stapel heb jij ontvangen ;-) Super leuk! Wist niets van je 'actie' af, maar weet van jouw verjaardag én dat je van Halloween houdt...nou kat in het bakkie natuurlijk ;-)
    Goed idee, zo'n oproep ;-) Ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien