zaterdag 13 november 2021

2 x Baby Polaroid.

Afgelopen woensdag showede ik DIT babykaartje. Ik linkte het bij Dutch Card Lovers, maar het was eigenlijk een Lift (Challenge) kaartje. Ik was een beetje de kluts kwijt, zoveel kaartjes gemaakt tijdens het DT-weekend, haha. De 2 kaartjes die ik vandaag laat zien, zijn wel voor de polaroid-challenge bedoeld. Ach, ik maak nog wel een Liftkaartje...
Ook hier 2 plaatjes uit een Bella Lulu knipvel. De polaroid- en lampionmalletjes zijn van Marianne Design.

Rolf was afgelopen maandag jarig en ik volgende week vrijdag. Traditiegetrouw geven we een gezamenlijk feestje voor familie en vrienden op de zaterdag tussen onze verjaardagen in. Dat stond dus voor vanavond gepland, maar met de nieuwe maatregelen hebben we het verzet naar gisteren. We hadden op voorhand al minder mensen uitgenodigd en veel konden gisteren niet, dus uiteindelijk kwamen er 8 gasten en was het heel gezellig! Straks komen er wat mensen eten en verder komt de visite verspreid over de komende weken langs...

Challenge;

Dutch Card Lovers - Polaroid op je kaart

 

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk met die schattige babyplaatjes Colien. Ik ben vooral weg van de groene variant. Ja jammer he dat er van de een op andere dag weer minder kan/mag maar het is voor een goed doel zullen we maar denken. Creatief opgelost zo en meer tijd om iedereen aandacht te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn 100% cute. Jammer dat jullie het feestje moesten verplaatsen maar nu kunnen jullie wel verspreid genieten van het bezoek.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien