vrijdag 19 november 2021

Jarig feestvarkentje.

Hieperdepiep hoera! Vandaag mag ik 53 kaarsjes uitblazen én al mijn kaartjes gaan bewonderen die ik gekregen heb. Afgelopen week kwamen er heel wat enveloppen binnen en ik heb me netjes ingehouden en ze nog niet geopend. Het is een hele stapel, dus dat is al een feestje op zich!

Het kaartje met feestvarkentje is voor Jon. Hij is ook 19-11-'68, dus we hadden tweeling kunnen zijn. Hij is 's morgens geboren en ik 's middags, dus hij is een stuk ouder en dat zie je ook wel, haha. Dat is het standaard, jaarlijkse grapje. Tijdens carnaval maakt hij deel uit van "de Varkensclub", vandaar de keuze voor dit beestje. De papiertjes komen uit de paperpad 'de Natuur in' en de sjaal hoort bij Eline's snowman, maar past ook prima bij het varkentje, zoals je ziet.

Challenges;

Creaties Suzan (op Facebook) - Boerderij

AAA Birthday - Animals

Sweet Sketch Wednesday - Sketch 219


 

17 opmerkingen:

  1. Hoera voor Colien! 🎉🎂
    Ik hoop dat mijn kaartje op tijd aangekomen is!
    Heel leuk dit feestvarken en vandaag mag jij ook het varken 🐷 uit hangen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Colien, een heel fijne dag met bergen post -niét van mij- waar je nét zó van geniet als het varkentje op je leuke kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Colien,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een super leuke dag toegewenst!! Lekker genieten van je post en al het andere wat vandaag op je pad komt.
    En je kaart is super leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en toepasselijk dat varkentje en een erg gaaf kaartje! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag, geniet van al je post!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag. Ja natuurlijk... duidelijk te zien toch, dat je een stuk jonger bent! Heel leuk kaartje maakte je voor Jon. Leuk dat je al een hele stapel verjaardagspost in je brievenbus vond, gezellige dag toegewenst, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd Colien, 53 kaarsjes uitblazen is nog piepjong.

    Wat een mooi kaartje met het varkentje😍

    Geniet van je dag en een fijn weekend, groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Colien, ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt.
    Je kaartjes is top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Colien wil je hem nog linken bij Creaties Suzan
      Groetjes Suzan

      Verwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag . Nog een gezellige avond. Je hebt een mooie kaart voor Jon gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk kaartje voor je 'tweelingbroer '😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat feestvarkentje op je felicitatiekaart, heel toepasselijk begrijp ik.
    Lekker nagenieten van je verjaardag Colien, fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat nog Colien! En ja op zo een dag hoort er natuurlijk een verjaardagskaart op je blog. Dit is echt een leukerd geworden en perfect voor dit feestvarken lees ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sweet card, love your piggie. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is adorable cute!
    Thank you for joining SSW2.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such an adorable piggy. He is so adorable. Thank you for joining us at AAA Birthday, hope to see you again. Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great use of dies, what a cute little pig! Thank you for joining us at AAA Birthday and I hope to see you joining our current challenge too where we want to see easel cards!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien