woensdag 24 november 2021

Kleurenkaartenteam: Poederroze met okergeel.

We zijn bijna aan het einde van de maand en dat betekent verschillende uitdagingen. Die van Martina's kleurenkaartenteam is vandaag, morgen een nieuwe challenge bij 52 Weeks to Christmas. Maar eerst kleurt blogland poederroze met okergeel, de kleurtjes die Sarah koos voor het KKT. 

Ik maakte een labelkaartje voor de jarige Rimmie met zoete snoepjes. Bij de gekozen kleurtjes moest ik meteen aan de malletjes ontworpen door Marleen denken.

Ik stanste het snoepgoed al uit tijdens het Knutsels en Kadootjes weekend, afgelopen zondag heb ik ze gerangschikt rond een oudere tekst(stempel) van Marianne Design. Lintjes in bijpassende kleurtjes erbij en klaar....

Ik ben heel benieuwd of er nog meer de link hebben gelegd tussen de kleurtjes en snoep of wat er door anderen is bedacht. In de loop van de dag maak ik een blogrondje. Maar zo meteen eerst de kapster, dan de buiten-kerstlichtjes ophangen en vanmiddag naar de verjaardag van neefje Mels. De Kom, proef en beleef activiteiten zijn afgelast op school = werk ivm de oplopende besmettingen. Daardoor hoef ik dus vandaag niet te werken, maar ga ik vanmiddag een Skimmia uitgraven (of snoeien, ligt eraan hoe groot ie blijkt te zijn, haha) voor kerst-bloemwerk.



20 opmerkingen:

  1. Leuke verkaardags kaart met al het snoepgoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, toen je het zei op het DT weekend vond ik het zo logisch en ik had er niet aan gedacht. Was echt niet in me opgekomen. Maar wat is het een leuke label!
    Ook wel fijn als je onverwacht toch wat meer vrije tijd hebt. Mijn studiedag (van 9 tot 21uur) viel maandag uit, daarvoor in de plaats een uur overleg. Vond ik helemaal niet erg... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh super wat mooi met die snoepjes! Leuk om Rimmie zo te verrassen.
    Geniet van je dag.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mierezoet label heb je gemaakt voor Rimmie.
    Helemaal leuk.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh, die spekkies! Daar ben ik gek op. Het is maar goed dat ik diabeet ben...
    Je kaartje is prachtig! Op die link naar spekkies was ik niet gekomen.
    Wij gaan vandaag even naar de intratuin hier in de buurt. Even sfeer proeven.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw kaartje past helemaal bij deze tijd "wie zoet is krijgt lekkers", heel leuk, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ligt dat eigenlijk voor de hand, al dat snoepgoed. En tot nu toe ben ik het nog bij niemand tegengekomen. Leuk label!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al dat snoepgoed !!!
    Helemaal top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!!
    Awesome!!! Really great
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke zoete kaart, Colien! En succes met je skimmia. Jammer dat de beleefdagen afgelast zijn.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke tag, goed idee om hier snoepjes mee te maken...Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een vrolijke tag! Nee eigenlijk heb ik niet aan snoepjes gedacht bij deze kleuren! Haha! Maar ze zijn wel erg ĺeuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Colien,

    Ik was dus helemaal in de war en dacht dat ik nog een weekje tijd had... Niet dus. Vanmorgen dus een andere kaart gepost. Maar ondertussen maakte ik mijn KKT en ze staat net op mijn blog... Je kan dus alsnog komen kijken...

    Jij hebt hier wel een super mooie snoepjeskaart gemaakt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en vrolijk label, dat zal wel smaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal leuk heb je dit weer gemaakt, mooi !
    succes met de drukte
    bedankt om weer mee te doen deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, snoepjes, daar had ik niet aan gedacht. Je tag is leuk met al dat snoepgoed en mooie tekst. En de tag stans is helemaal geweldig, ik gebruik hem ook graag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk idee om die kleuren in snoepjes te verwerken, heel tof labeltje mét bijpassende lintjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een tof idee met de snoepjes! Een heel mooi en zoet kaartje. Ik heb ook je blog terug gelezen en ik zag bij je vele post wel 1 envelop met onze koning op, was het de mijne.... Ik hoop het want dan heb je ook iets extra ontvangen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk met de snoepjes Colien! Heel leuk label in de kkt kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed idee om hier de snoepjes voor te gebruiken Colien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien