zaterdag 6 november 2021

Herfstkaartjes.

Jullie hadden nog 4 herfstkaartjes van me tegoed die ik maakte met de papiertjes en plaatjes uit het Enchanted Forest papierblok van de Action. Vandaag laat ik ze zien.



Zo meteen richting Epe voor het Knutsels en Kadootjes weekend. Ik heb mijn auto vol: knutselspullen, verfmaterialen, kadootjes, slaapspul en natuurlijk de traditionele appel-notentaart, gisteravond vers gebakken. Nelly brengt erwtensoep mee, dus wat eten betreft komt het wel goed vandaag ;)



 

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk ook je naamkaartjes van gisteren. Veel plezier, maar dat komt zeker in orde! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke herfstkaartjes, gaaf gemaakt! En dat klinkt als een heel gezellig weekend met de dames, geniet ervan! Fijn weekend!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien