dinsdag 16 november 2021

Heppie bursdeej toe joe.

 

Vandaag laat ik nog een kaartje zien wat ik maakte tijdens het DT-weekend. Uitgangspunt was de sketch. De Rainbow-papiertjes zijn van Marianne Design, het plaatje en tekstje komen uit een knipvel van Bella Lula. De cirkel achter de gnome lijkt wel een stroopwafel, haha.

De kunstlessen waren heel tof gisteren. Vandaag mag ik er ook weer een aantal draaien, maar ook bloemschiklessen. Volle dag, maar wel leuk!

Challenges;
Alphabet Challenge - P = for patterned paper

De Egel - Sketch + strikje



6 opmerkingen:

  1. wat een super leuke vrolijke verjaardagskaart!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute, Thanks for joining us at Alphabet Challenges. We look forward to your next visit. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, inderdaad net een grote stroopwafel. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat dacht ik ook meteen, hij heeft een stroopwafel gebakken. Een leuke kaart met een lief plaatje Colien.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, dat dacht ik gelijk toen ik je kaart zag: een stroopwafel. Mooie kaart geworden, leuke tekst ook. Dank voor jouw bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien