dinsdag 2 november 2021

Brouwerij Den Hopper 25 jaar

Mijn collega Reinilde is, naast docent,  ook meesterbrouwer. In Kaatsheuvel worden de lekkerste biertjes gebrouwen bij Den Hopper. Net voor de herfstvakantie liet se zich ontvallen dat de brouwerij dit jaar 25 jaar bestaat. Tijdens een knutselavond bij Nelly stempelde ik een heleboel bierflesjes en daar maakte ik deze cardbox.
Er kwamen 25 biertjes op die uit de box omhoog komen.  Het logo van de brouwerij plukte ik van internet en plakte ik op de voor- en zijkant.
De biertjes zijn op 5 stroken mica geplakt. Ze hebben verschillende, oplopende lengtes, zodat ze alle 25 goed te zien zijn. De cijfers zijn gemaakt met Collectables van Marianne Design.

Nog wat teksten geprint en op de flapjes geplakt. 
Reinilde was blij verrast met het kaartje. 
Challenge;
De Egel- gebruik mica

7 opmerkingen:

  1. Leuk toepasselijk kaartje voor haar. Mooi zo'n boxcard. Ze zal er blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is toch echt helemaal te gek leuk gemaakt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart voor deze feestelijke gelegenheid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een gave originele kaart heb je gemaakt voor je collega en meesterbrouwer!
    Leuk al die flesjes dan uit de card in a box komen. Zal zeker verrassend voor haar zijn.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk met al die gekleurde bierflesjes én heel toepasselijk natuurlijk. Mooi bedacht en gemaakt Colien.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat een originele kaart is dit. Super hoe je al die flesjes verwerkt hebt. Wat een werk en gepriegel, maar het resultaat mag er zeker zijn. Dank je wel voor jou bijdrage aan de mica uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien