donderdag 5 januari 2023

52 Weeks to Christmas, week 1. Reminder kerstboom.


Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Suzan bedacht het thema: één of meerdere kerstbomen op je kaart. Al sinds begin november heb ik de leuke elves (ontworpen door Eline én Marleen) in huis, maar het kwam er niet eerder van om ze te gebruiken. Gisteren stanste ik 3 verschillende en eentje zie je vandaag. (de andere 2 komen binnenkort langs). Het poppetje kijkt verschrikt. Is dat omdat ze te laat is met de kadootjes of probeerde ze er al stiekem eentje open te maken en werd ze betrapt? ;)

De blue berrie gnomes lagen ook al een tijdje klaar, ik maakte er vorige maand een verjaardagskaartje mee voor Ellen, Rolf zijn moeder. Helaas vergat ik het op de foto te zetten, dus ook die creatie heb je nog van me tegoed. Deze 2 gnomes passen prima bij de boom, die ik versierde met eyelets. 

Als je mee wilt doen, link dan jouw kerstkaartje met kerstboom/bomen in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je nog inspiratie nodig hebben, hop dan eens bij de DT-leden langs...

Challenges;

27 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaartjes. Die boom is super! Ik heb hem niet, misschien leen ik hem in en weekend een keer van je (als ik er dan nog aan denk om te vrgaen ;-))
    En er staat een dubbele challenge in je bericht, bij wat Suzan heeft bedacht....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en leuk verhaal over het elfje er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten weer Colien! Mooie kerstboom is dat, ziet er levendig uit door het verschillende groen. Dat elfje is echt schattig! En die gnomes trouwens ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zijn de bomen! Leuk en bedankt om er ook naar mij op te sturen, de post deed er lang over, maar het is gearriveerd! Het elfje kijkt verschrikt want ze in slaap gevallen voor twee weken en beseft net dat Kerstmis al voorbij is, ze gaat gauw de pakjes open maken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De elfjes vind ik ook zo leuk. Je kaart is ook prachtig met dit lieve Elfje.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten met de bomen. Ik wens je een gezond, goed en creatief 2023!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee erg leuke kerstkaarten laat je hier zien, met een boom.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super leuke kaartjes! Leuk die elf bij die mooie boom en de blueberry gnom ook leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke kerstkaarten Colien, ik vind vooral de eerste erg leuk. Die elven zijn zo leuk en deze kijkt inderdaad verschrikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt met het elfje en de gnomes Colien. De blue berrie gnomes heb ik ook nog uitgeknipt liggen en wist niet wat ik ermee zou doen. Nu ik zie dat jij ze voor een kerstkaart gebruikt hebt krijg ik gelijk inspiratie. Dank je wel!
    Nog de beste wensen voor 2023.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe kaartjes, leuke kerstboommal met die laagjes ook.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige kaart. Zeer mooi. Bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten. Thema deze week is Gnomes.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten vooral die met het kerstelfje, mooie kleuren ook en die kerstboom is prachtig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten maakte je met de kerstbomen!
    Hier liggen de elfjes nog netjes verpakt, gewoon nog geen tijd voor gehad om er iets mee te maken...
    Dankjewel nog voor jouw lieve berichtje op mijn blog.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee leuke kerstkaartjes met het elfje en de gnome ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart is dit. Dankjewel dat je meedoet aan de chalenge bij Girlz Creative Christmas Challenge. Groetjes Helma DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook jij maakte 2 kaartjes, dat is een voornemen wat ik ook heb gemaakt voor dit jaar, niet elke week maar ik wil proberen om toch vaker 2 kaartjes te gaan maken.
    Ze zijn leuk zeg, ik vind vooral de 1ste van dit bericht heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great cards--love them both!! Thanks for sharing with us at CCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful Christmas cards, thanks for playing at 52CCT challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Brilliant idea to decorate the Christmas tree with eyelets! Your blue berrie gnomes are adorable! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Girlz Creative Christmas Challenge

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fantastic Christmas card. Thank you for joining us at 52CCT. Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Colien: Thanks so much for linking your adorable Christmas cards to MLCCB! They are so charming! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Colien: if either of these cards were made after January 7, they can be linked to The Fairy and The Unicorn Challenge blog's January "Anything Fantasy" theme challenge. I'm the new owner. We accept gnomes, elves, unicorns, fairies, angels, mermaids, dragons, etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Adorable!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  26. They are both so cute. The little elf is just too cute :-) Thank you for playing along with us at Christmas Crafts All Year ‘Round. We hope to see you again next time. Have a wonderful day!
    ♥ Lena ~ DT


    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien