vrijdag 27 januari 2023

September 18, box november '21.

In het mapje "nog te plaatsen foto's" kwam ik nog plaatjes van een leuk projectje tegen. Het was 1 van mijn eerste DIY-pakketten van September18: een krasplaat met ledlicht. Er zaten 3  acryl-platen bij en wat ontwerpjes. Ik koos ervoor om zelf een ontwerp te zoeken van mijn favoriete bloem: de Stargezer lelie.
 
Ik plakte een printje vast aan het plaatje en kraste met de bijgeleverde pen de lijnen in het acryl-plaatje. Het was even wennen aan het materiaal, vooral bij de kromme lijnen, maar na een tijdje ging het steeds beter. En niet alles hoeft gelijk, dus sommige lijnen zijn dun, andere dik, wat ook wel een mooi effect geeft.


Het was ook helpend om het plaatje alvast in de houder te duwen en de lamp aan te zetten. Daardoor kon ik de lijnen beter zien. Op tafel was dan weer niet handig, daarom op schoot ;)

En dit is het resultaat, ben er blij mee! Eind november heb ik nog een 2e plaatje bekrast, daarvoor heb ik een afbeelding van een rendier gebruikt. Aangezien dat plaatje opgeborgen ligt bij de kerstspullen (en ik er geen foto van heb gemaakt) moeten jullie de uitwerking daarvan nog even tegoed houden van me.



 

4 opmerkingen:

  1. Oh wat tof zeg!! Leuk zo die zelfgemaakte accessories!!
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit eerder gezien maar wat is dit nou toch weer ontzettend leuk!!
    Staat vast heel gezellig.
    Het rendiertje zou ik ook wel willen zien, volgens jaar maar even een foto van nemen, niet vergeten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is dit! Nog niet eerder gezien. En jij bent er dan meteen heel handig mee!
    Ben benieuwd naar het rendier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf !!!
    Ken dit niet !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien