woensdag 25 januari 2023

Kleurenkaartenteam: Zilver met bordeauxrood.

Nog een klein weekje te gaan en we zijn aan het einde van januari. Op deze laatste woensdag van de 1e maand van 2023 kleurt blogland zilver met bordeauxrood. Dankzij organisator Martina van het Kleurenkaartenteam zie je veel creaties in deze door Jantine gekozen kleurencombinatie vandaag.


Ik maakte 2 kaartjes met de elfjes van Marianne Design. Ze trokken laatst weer mijn aandacht (Iets met de letter E bij Knutsels en Kadootjes) en aangezien ik even geen verse ideetjes had qua KKT-kleurtjes deze keer heb ik soortgelijke kaartjes gemaakt als >hier<. Hopelijk volgende maand wat meer inspiratie...

Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombi? Ik wel, dus ik ga in de loop van de dag eens een rondje doen. Alle linkjes vind je op het blog van Martina. Morgen ben ik er weer met 2 kaartjes, dan laten we zien wat de januari-challenge is bij 52 Weeks to Christmas.

Challenge;
52 Christmas Card Throwdown - Theme Challenge


24 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met dit elfje. Zelf heb ik hem ook gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke feeënkaartjes, zien er heel feestelijk uit in deze kleurtjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou.....ik kan je zeggen Colien dat je ook zonder inspiratie MOOIE kaartjes hebt gemaakt in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een magische kaartjes!! Goed bedacht zo.
    Tot het volgende KKT !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou het de januaridip zijn? Je bent niet de enige die moeite had, zelf moest ik ook hééééél diep nadenken. Maar deze kaartjes zijn toch wel erg lief en vast snel verkocht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,
    Wat zijn ze feestelijk, jouw mooie elfenkaartjes! Deze kunnen het hele jaar door, dus helemaal goed voor het KKT! Het is er niet aan te zien dat de inspiratie ontbrak.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart vrees dat ik echt geen inspiratie had.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ikhad ook last van een inspiratiedip. Je kaarten zijn prachtig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen inspiratie nou ik vind van wel en dan nog zelfs meerdere kaarten. Ze zijn prachtig geworden zo met die elfjes.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Colien... great color combination for your fairy! Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes met die elfjes Colien! Super gedaan en mooie kleuren. groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten met die schattige elfjes, Colien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaarten met deze mooie elfjes. In het blauw vond ik ze al mooi maar zo met rood en zilver is het ook super.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten en zo gaaf die elfjes. Ik heb ze ook en echt ook veel te weinig gebruikt. Mooi ook met die zilveren cirkels. Ik kon er niets mee, maar dit is zeker leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee mooie kaartjes voor het kkt Colien! Sfeervol met het warme rood 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk om de vleugels terug te leggen in zilver.
    Ik vind ze erg leuk en geen inspiratie? Jij??

    BeantwoordenVerwijderen
  18. what a cute fairy card ,thank you for joining us at the 52 christmas card throwdown challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. twee leuke, geslaagde kaartjes, mooi
    bedankt voor je deelname deze maand bij het kleurenkaartenteam,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd dit speelse varkentje. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geeft toch niks, dat je je eigen idee nogmaals gebruikt, haha, juist leuk.
    Ik vind deze bordeaux zilveren variant ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn super tof! Mooi met de zilveren vleugels. Je kaartjes met de bloemenkarren vind ik zo plezant.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love your bright cheery card, super design too.
    Hope to see you again in our new challenge at 52 CCT as well :-)
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a lovely card, the colors are gorgeous and the sentiment brings it all to life so well. Thanks for sharing at the 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien