dinsdag 3 januari 2023

Flower scooter #1

Vandaag een fris kaartje voor een jarige oud-studiegenoot in Zuid-Limburg. We hebben smen de opleiding tot docent in het groen gevolgd en dan met name de bloemschikkant, dus dit fleurige kaartje past wel bij haar. Op mijn verjaardag kreeg ik 2 sets leuke stempels van CraftEmotions, getekend door Carla Kamphuis. Deze horen bij de Flower scooter, waarvan je morgen een kaartje ziet en je de benaming helemaal snapt. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met aquarelverf, een heerlijk ontspannen kerstvakantie-klusje. Even wat anders als kozijnen verven ;) 
Gisteravond heb ik een borrelplankje met mozaiek-steentjes beplakt, vanavond ga ik em voegen en als het af is, zal ik het resultaat laten zien.

Challenge; 
Sketch Saturday - A Sketch Saturday Extra (used #679)


2 opmerkingen:

  1. Wat een fris en mooi kaartje! Benieuwd naar het plankje, is zag het al ergens op Instagram passeren, maar ik ben benieuwd hoe die van jou is. Dat zijn leuke projecten! Vandaag geen post 🙁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fresh colors and sweet leafy florals. Just perfect, Colien! Thank you for sharing your card at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien