maandag 30 januari 2023

Houten figuurtjes.

Vandaag is collega Robbert jarig en vindt hij dit kaartje in zijn postvakje. Ik maakte het met een aantal houten figuurtjes die ik vond toen ik DIT canvasje ging maken voor (een andere) Robbert. Ik kreeg ooit een doosje vol van Monique, maar omdat ze bij mijn mixed media spulletjes liggen, heb ik ze niet altijd in beeld. Wie weet binnenkort meer...

En 'opeens' zitten we al in week 5, wat gaat het toch snel! Deze week hebben we weer een 'Kom proef en beleef'-middag en -avond op school = werk. Dan komen groep 8-ers 3 diverse theorie- en praktijklesjes volgen. Verder sluiten we rapportperiode 2 af, dus ik mag weer reflectie-verslagjes gaan schrijven. 

Challenge;

CAS Colours & Sketches - Sketch #502


7 opmerkingen:

  1. helemaal geslaagd en gepast kaartje zo ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf, lekker cas, het hout maakt het speciaal, succes met alle verplichtingen op school, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I love how you used pattern papers and still kept a clean look! Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja.... je kunt er alle kanten mee op en inderdaad lenen sommige sketches zich heel goed voor het gebruik van die houten figuurtjes..Deze van Monique heb ik ook nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great use of your wooden objects (so glad you found them). Love the use of the patterned paper as well. Beautiful card. Thanks for joining us at CC&S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a nice take on the sketch! Changing the circle shape to the square ones are really great! Thank you for playing along with CC&S challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien