maandag 16 januari 2023

Reminder compliment op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 3 februari kun je meedoen met onze Complimenten-challenge op het 4 Season blog. We zien al leuke creaties met mooie teksten voorbij komen, tof! Mocht je nog niet meegedaan hebben of nog een keertje mee willen doen, dan heb je dus nog even de tijd.
 Op mijn reminderkaartje zie je de grappige planten + potjes van CraftEmotions, ontworpen door Carla Kamphuis. Ik kreeg het stempelsetje van Mariken voor mijn verjaardag, zo lief! 

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS568



9 opmerkingen:

  1. leuke, grappige kaart heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart en die stempels zijn super!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave reminder volgens de schets. Tof die stempels.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een setje voor jou, met die leuke plantjes.
    De tekst haha, grappig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht ook meteen: echt iets voor Colien, die plantjes in de grappige potjes! Je kaart ermee is superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such fun. What a cute card. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahha..... inderdaad. Ook nog op dezelfde dag! Jouw kaart is erg grappig met die plantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun card! I love the silly faces on these sweet plants. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien