vrijdag 20 januari 2023

Berry 50+.

Morgen hebben we een feestje van Berry. Vorig jaar zag hij Abraham tijdens de lock-down en kon hij geen mensen uitnodigen. Volgende week mag hij al 51 kaarsjes uitblazen, vandaar het plusje achter de 50. 
Dit kaartje maakte ik al eerder volgens dezelfde sketch, maar omdat ze bij Sunday Stamps ook een feestje te vieren hebben vanwege de 300e challenge, vond ik de ballonnen erbij wel leuk. En kan ik meteen meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs, want daar is ook een jubileum te vieren: een lustrum. Ze willen graag een feestelijk kaartje zien + het cijfer 5. Ik heb dus zelfs het plusje op mijn kaartje, haha
Vandaag heerlijk genoten van de sneeuw tussen het werken door. De leerlingen wilden ook graag naar buiten, dus hadden hun opdrachten snel af. In de pauze was er een heus sneeuwballengevecht en ik heb fanatiek meegedaan ;) Ik word zó blij van sneeuw!

Challenges;

Carlin's Kaartenparadijs - Feest + het cijfer 5

Sunday Stamps -  SSC300 


 

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk voor Berry! Zo kan hij jaren vieren dat hij 50 werd.. wat een goed idee. Het is en leuek uitwerking van de sketch (die niet op mijn lijstje staat ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en feestelijk kaartje voor de 50ste verjaardag van Berry.
    Mooie kleuren hiervoor gebruikt en een leuke sketch.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke kleuren dp gebruikt voor dit kaartje, echt prachtig gemaakt. Veel plezier met het 50+ feestje :)
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Hier in onze buurt geen sneeuw gezien, het is net langs ons heen gegaan die buienlijn. Wel koud vriesweer. Echt winters dus.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 50th parties are so fun!! Love your rich color combination!! So glad you got to play along and celebrate with us for our 300th celebratory challenge over at Sunday Stamps!
    -Deb Horst, DT #SSC300

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah I love the 50+ sentiment - very creative and wonderful to be able to catch up again. My in-laws live in NL, and I heard there was snow. How fun! My little niece got to make her first snowman. Thank you for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely masculine colors, Colien, what great combos! Definitely celebratory, too - love it! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien