woensdag 14 juni 2023

Hoera, een nieuwe baan.


Op onze school gaan een aantal collega's weg vanwege een andere baan of interesse. Zo neemt Ivar eind dit jaar afscheid, omdat hij bij de politie wil gaan werken. Ik hoorde dat Kevin (bij wie ik bodypump en X-core lessen volg op de sportschool) dat hij graag het onderwijs in wil. Precies op het juiste moment, hij is een prima vervanger van Ivar.
 
Kevin liep een dagje mee met de collega's in de gymlessen en vorige week werd duidelijk dat hij volgend schooljaar gaat starten als mijn collega. Voor hem deze kaart met papiertjes en cardboard items uit een heel oud pakket van Teresa Collins. Veel Engelse teksten, maar het belangrijkste tekstje (van Nobody-Else) in het Nederlands. Normaal stoort me dat, nu vind ik het wel prima kunnen...

Vanochtend ga ik een flinke hoeveelheid speelgoed, knuffels en knutselmaterialen inkopen. Niet voor mezelf, maar voor de kinderbingo die ik volgende week maandag mag organiseren tijdens de feestweek. Vanavond gaan Daan en ik naar Nelly voor een fröbeldate. Nelly heeft wat voorbereid, maar wat we gaan maken is nog een verrassing...
Vandaag krijgen onze vierdejaars te horen of ze geslaagd zijn: spannend!!

Challenge;

Kaarten Inspiratie Challenge - Sport op je kaart

3 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Leuke kaart voor de nieuwe collega! Die gaat zich welkom voelen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, leuk papier heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een geweldige kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien