maandag 4 december 2017

4 Season Swap Challenge #3.

Op deze eerste maandag van december laten NellyLarissa en ik weer een SWAP 'opdracht' zien. Nelly stelde een gaaf pakket voor ons samen en haar derde opdracht is: Maak een CAS kerstkaart. Appeltje-eitje, kaartje was binnen 10 minuten klaar :)
Natuurlijk kunnen jullie ook (weer) meedoen met de maandelijkse opdracht. Kijk op het 4-Season Challenge blog voor meer info. En heb je zelf geen blog, dan kun je ook terecht op onze Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook. Uit de inzendingen kiezen wij een top 3 en de winnaar krijgt een echte Nelly-kaart toegestuurd met een kleine verrassing. Kijk ook gerust op het blog als je nieuwsgierig bent naar de winnaars van de vorige challenge.
Inmiddels zijn de volgende pakketten al samengesteld. Voor de winterversie ben ik aan de beurt om spulletjes te verzamelen en challenges te verzinnen en dat is gelukt. 
A.s. zaterdag komen de dames hierheen voor een knutseldate en dan krijgen ze de dozen...., maar nog even geduld, Nelly en Larissa ;)
Challenges;
CAS on Friday - #122 Christmas
CAS(E) this Sketch! - CTS#249

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cas kaart! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Colien, prachtig met het zwarte hert erbij.
    Wat was het weer een feestje afgelopen 3 maanden met het mooie pakket van Nelly.
    Op naar jouw pakket. Gezellig dat ik zaterdag mag komen knutselen. Jullie moeten ook snel maar eens naar mij toe komen, als jullie dat willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit CAS kaartje Colien...echt mooi dat hertje...TOP...
    en leuk dat ik in de top 3 gekomen ben van de vorige challenge..nog heel erg bedankt er voor...
    ben er super blij mee...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en stoer oogt het kaartje, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke CAS Kaart en kan bijna niet wachtten tot dat het zaterdag is.....nieuw pakketjeeeeeeeeeee

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Christmas-CAS, hoe leuk?! Ik ben fan van dit appeltje-eitje kaartje. Nieuwe pakketten... spannend. Vooral voor Nelly en Larissa ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en snel! Als je een sketch ziet kun je opeens een idee hebben... en dan gaat het vlug. Ik ga zeker weer meedoen, veel te leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige CAS kaart, Colien. Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien