vrijdag 22 december 2017

Levy.

Hieperdepiep voor Levy! Hij is een leerling in mijn mentorklas en vandaag jarig. Voor hem staat er zo meteen dit kaartje bij zijn bordje, want we hebben zo kerstontbijt op school = werk. Geïnspireerd door Annemarie en Merit heb ik weer eens wat Bugaboo digi's geprint. Deze leuke muis is er eentje van, lekker weinig kleurwerk, hihi. De overige zul je snel zien op mijn blog.
De glimpapiertjes van de Action zijn lastig op de foto te zetten, maar het is een schitterend kaartje geworden...
Het gala van klas 4 was gisteren erg gezellig, wat een feest! Al vind ik het elk jaar weer jammer dat het in deze drukke tijd valt. Gisteren laat naar bed, vanochtend er weer vroeg uit.... och, bijna vakantie: na een gezamenlijke lunch met de collega's is het zover!
Challenge;
Stella Says Sketch - Last sketch of the year

11 opmerkingen:

  1. Wat een grappig kaartje, heb je mijn kaartje ontvangen? Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Watt een leuke kaart! Mooi met dat holografische papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk vrolijk en lekker BLING kaartje...
    Leuk dat je weer een Bugabootje hebt gebruikt, deze is ook zo gaaf (al een oudje?)
    Wat maak jij het toch leuk om jarig te zijn op school...

    fijne kerstdagen liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf glitterkaartje voor hem, erg leuk dat je dit doet!
    Weet wat je bedoelt, veel kort op elkaar met lange dagen. Maar als het goed is heb je nu lekker vakantie net als ik. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met dit glitterpapier !!!
    Past ook mooi in deze tijd !
    Geniet van de welverdiende vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje mooi zo met het glitterpapier.
    Fijne vakantie

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd van een kaart! Geniet van je rust de komende 2 weken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een feestelijk kaartje dit! Mooi gekleurd ;-) Hele fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien