maandag 25 december 2017

Hieperdepiep....

Fijne eerste kerstdag, allemaal! Maak er op jullie eigen manier iets moois van!
Eergisteren was mijn schoonmoeder Ellen jarig. Ze is zelf een kaartjesmaakster, dus een eigengemaakt exemplaar van mijn kant kon niet achterblijven. Ze was/is helemaal weg van Eline's muizen, vandaar dit feestelijke party-animal op haar kaart.
Even een ander modelletje gekozen, waardoor je meer ruimte krijgt om wat te plakken en schrijven. De houten vlaggetjes komen van de Action, ze zijn superleuk. Het tekstje erboven is handgeschreven, 'gefeliciteerd' eronder is van Karin Joan.
En hier de kaart nog even 'in platte toestand', ziet er gezellig uit, toch?! 
Ik ga zo meteen paprikasoep maken en wat voorbereidingen treffen voor het toetje. Relaxt dagje verder, halverwege de middag verzamelen we bij mijn zus en iedereen brengt iets mee. Waarschijnlijk meer dan voldoende, dus dat wordt morgen restjes ;)
Challenge;
Hobby Vision - Challenge #69 bruin en blauw
Afbeeldingsresultaat voor brown and blue

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige muizige kaart voor je schoonmoeder Colien!
    Hele fijne dag gewenst.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje! Heel fijne Kerst, lekker genieten. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super feestelijk muizen kaartje Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een feestje deze kaart! Een leuk model is het, het geeft een kaart meteen iets speciaals. De muis is ook echt wel heel leuk hè. De vlaggetjes zijn ook echt te geinig (nu wil ik ook naar de Action). Nog bedankt voor je leuke kerstkaart! Voor jou ook hele fijne dagen gewenst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje voor je schoonmoeder. Het gaat toch zo kriebelen als ik de muisjes zie....ik denk dat ik donderdag tijd heb.
    Groetjes en geniet morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Leuk model zeg, zo kun je je inderdaad lekker uitleven met plakken en schrijven en stempelen.

    Fijne dag vandaag, restjes is prima voor de tweede dag, heerlijk toch?!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien