donderdag 28 december 2017

Week 52 van 52WTC.

Welkom in week 52 van dit jaar, met daarin elke donderdag (een) kerstkaartje(s) op mijn blog. Inmiddels is kerst achter de rug en heb ik al verschillende nieuwjaarskaartjes laten zien, maar toch ga ik alweer voorraad maken voor volgend jaar. Bevalt prima om jaarrond kerstkaartjes te maken.
Omdat het de laatste donderdag van de maand is, hebben we weer een challenge voor je bij 52 Weeks to Christmas  Dit keer mocht Nancy het thema bepalen en zij koos voor een winterse kaart met ijsberen of pinguïns erop. 
Ik heb gekozen voor Eline's polar bear. Hij loopt in de sneeuw die ik maakte met mijn nieuwe MFT-edge mallen. Ook de cirkel is gestanst met een mal van hetzelfde merk. Het MD-papier zag je gisteren en afgelopen zondag ook al voorbij komen, het tekstje is van Els Brigé en het glitterlint is van de Hema.
Naar ons idee is de challenge voor iedereen wel haalbaar, doe je ook mee? Dan kun je je creatie vanaf morgen linken onder het speciale challenge-blogbericht op het 52WTC-blog. Je maakt kans op een leuke prijs, beschikbaar gesteld door De Egel. Je wekelijkse kerstkaartje kun je natuurlijk vandaag al linken.
Ik ga mijn tas pakken, want ik wordt zo opgehaald voor een dagje skihal. Samen met mijn zus en nichtjes gaan we er een leuke dag van maken. Even de spierpijn uit mijn schouders werken, want ik heb gisteravond de plafonds van 3 slaapkamers (waarvan 1 erg hoog) staan sauzen in het klushuis bij mijn ander zus.....
Challenge;
Craftliners - Snow (div. stansen van MFT)
Sweet Sketch Wednesday - Favorite sketch of 2017 (nr 104)

16 opmerkingen:

  1. vrolijke beren maken vrolijke kaartjes, ze zijn LEUK!
    Mocht je naar Terneuzen komen om te skiën, ik zal zwaaien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah vandaar die sneeuw! Leuk, een dagje winter voor jullie! Je kaartje past daar perfect bij, heel tof is deze lieve beer! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, jouw ijsberen! Mooie kaartjes, Colien.
    Veel plezier op de skibaan vandaag en succes met de spierpijn.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk. De dieren van Eline vervelen nooit. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vrolijke en kleurige kaartjes, heel mooi ! Geniet van de 'sneeuw' en beterschap met je spierpijn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dag vandaag weer voor jou.
    Tof kaartje!
    Ik ga volgend jaar elke week proberen mee te doen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaarten heb je weer gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn superleuke kaartjes Colien!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heerlijk leuke winterse ijsbeerkaartjes Colien! Hopelijk was het een tof ski-dagje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk winters kaartje , ijsbeertje geen kou ?
    Wandeld gezellig 2018 binnen , fijne jaarwisseling !!
    Groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn weer een paar heel leuke kaarten geworden! Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2018 toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn echt gezellige kerstkaartjes! Komt vooral door de ruitjes, denk ik. Maar vast ook door die gave ijsbeer. Superleuk dat je meedoet bij Craftliners, dankjewel! Was het lekker in de sneeuw vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk deze ijsbeer. Tof kaartje. Ik zou dat wel willen het hele jaar door kerst maken...maar ik ken mezelf, straks staat mijn hoofd er helemaal niet naar, dus begin ik er maar niet aan ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fun polar bear! Great holiday card. Thanks for joining us this last challenge of 2017! Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien