maandag 18 december 2017

Reminder 4 Season Swap Challenge #3.

Vandaag laten NellyLarissa en ik alle drie een reminder zien voor de lopende challenge op ons 4-Season-Swap-blog en op Facebook. Nelly wil graag deze maand graag een CAS-kerstkaartje zien. 
Ik ben nog even verder gegaan met de Stampin'Up papiertjes die nog op tafel lagen. 
Net als op mijn vorige kaartje voor de 4SSC heb ik het gave hert van Yvonne creations gebruikt. De tekststickers komen van Xenos, ik vond ze in de opruimbak....
Natuurlijk kunnen jullie ook (weer) meedoen met de maandelijkse opdracht. Kijk op het 4-Season Challenge blog voor meer info. En heb je zelf geen blog, dan kun je ook terecht op onze Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook. Uit de inzendingen kiezen wij een top 3 en de winnaar krijgt een echte Nelly-kaart toegestuurd met een kleine verrassing. Je kunt nog meedoen t/m 29 dec en de 31e wordt de top 3 bekend gemaakt.
Challenge;
CAS(E) this Sketch!  - CTS251

16 opmerkingen:

  1. Jij bent ook van de hertjes vandaag. Ik hou ervan, hele mooie kaartjes zijn dit! Werk ze, en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes met die hertjes!
    Je sneeuwmankaarten hieronder zijn ook heel mooi, net als de toffe bloemstukjes!
    Fijne werkweek
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaartjes .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige CAS kaartjes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaartjes, net als die van eronder met de sneeuwpoppen! En wat een mooie bloemstukken! Nog een weekje inderdaad en dan lekker even niks moeten/hoeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie Cas kaartjes Colien! Ik houd hier wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk deze CAS-kersthertenkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met dat hert, Colien. Mooie kaarten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke CAS-kaartjes met die hertjes, gaaf gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi zijn deze hertenkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaartjes, enne het papier is ook mijn favoriet!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi is deze CAS kerstkaartjes Colien...allebei hetzelfde en toch zo verschillend ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi.
    Ik blijf er voor vallen, voor die CAS kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toffe reminder kaartjes. Mooi papier en dat hert vind ik ook leuk.
    Op naar jouw pakket en de uitdagingen, zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. superleuke kaartjes...en op naar de winterswap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien